2019. október 9., szerda

Őszi Hétköznapok...


Sziasztok!

Pont egy hónapja posztoltam utoljára. Kicsit most megint az emlékek hatása alatt írom ezt a bejegyzést. A régi mentéseim között kalandozva találtam ezt a videót is amit ehhez a bejegyzéshez töltöttem fel. Ezt valamikor 2015 elején hallgattam. Nagyon más volt akkor még az életem. Minden más volt akkor még. Akkor még a 20-as éveim végén lévő szabadsággal élvezhettem a dolgaim úgy, hogy a szeretteim is mellettem voltak. Sokat változott azóta minden.


 Eltelt sok bizakodással teli év, megváltoztak az élet és munkakörülményeim. Lettek és elvesztek barátok, emberek. Váltakozott a magány és a felejtés. A fájdalom és a megnyugvás.
Közben eléggé hullámzó lett az életvitelem is.
Sokat gondolok vissza, hogy mit kellett volna másképp csinálni akkor, amikor azt gondoltam, vagy úgy éreztem, hogy azt amit éppen csinálok, a helyes út. Mindenesetre akkoriban ezek a zenék és formálták a hangulatom. Dubstep, és Melodic Dupstep. Sok érzés van ebben is.
És most, hogy újra itt az ősz, megpróbálok felkészülni a nagyon hosszúnak érződő télre és megpróbálok valahogyan változtatni is.

Kiderül mi lesz...

Nincsenek megjegyzések: