2019. október 17., csütörtök

A Balaton Ősszel Is Csodás...

Sziasztok!

A mai bejegyzéssel kicsit egy balatoni hosszú hétvége első napját nyitom meg. Gyönyörű, majdnem nyári időben érkeztem meg a gyönyörű őszi tájba Balatonfüredre. Igaz ma még nem vettem elő kreativitásom és nem készítettem képeket, de majd ez is meg fog jönni a napokban. Ez itt a nyugalom szigete, rám is fért egy kicsit mert az elmúlt pár hét eléggé feszes volt. De azt mondom, hogy hála istennek. Jól alakulnak a dolgaim mondhatni. Igazából nem kívánhatnék ennél többet ezen a téren.
A Balaton gyönyörű télen is meg nyáron is. Egy csoda. Tavaly februárban amikor teljesen befagyott és baromi hideg is volt, unokatesóm esküvő előtti fotózáson volt a befagyott vízen. Csodálatos drónos képek is készültek. Gyönyörű a havas és jeges táj, csak ne lenne olyan hideg 😀
Míg leértem, kicsit az autót is tudtam tesztelni. Meg kell hagyni jól szuperált, de még nem 100%-os úgy érzem.

Ha esetleg erre jártok vagy épp itt vagytok, akkor ne felejtsétek Szombaton Club Helka és Techline partysorozat.

Szép estét nektek... Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: