2019. október 13., vasárnap

Ennek Is Vége... Egy Korszak Lezárult...

Sziasztok!

Szomorúan vettem a hírt tegnap, hogy 9év után a Beach Party Sátor bezárja végleg kapuit. Sajnos a fergeteges záróbuli időpontjáról már lemaradtam, ugyanis az 1 héttel korábban volt, de úgy gondoltam, hogy meg ér ez most egy bejegyzést. Ugyanis ha emlékeztek a nyitóbuli flyer-jét és képeit is megosztottam veletek.
A koncepció nagyon jó volt, megálmodtak egy nagyon színvonalas helyet a gergelyugornyai tiszapartra.
Személy szerint én is megfordultam a helyen 2 nyári alkalommal úgyhogy bátran jelentem ki, hogy kár, hogy nincs többé.
Gondolom itt is a hasonló okok vezettek ehhez a döntéshez, mint manapság minden kis és közepes vállalkozásnál. Ellehetetlenülnek és már egyszerűen nem rentábilis, vagy megváltoznak a regionális igények, vagy egyszerűen betarthatatlan feltételek közé szorítják az üzemelést.
Szomorú, hogy itt az idők folyamán sorra mennyi olyan szórakozóhelyet, rádióadót, brand-et, lemezlovast veszítettünk el, akik szárnyaltak az elmúlt évtizedben.

Nincsenek megjegyzések: