2019. október 27., vasárnap

Megjött A Téli Időszámítás... Vasárnap...

Sziasztok!

Mai reggelre arra virradtunk, hogy ugyanannyit aludtam, mégis 1 órával korábban keltem. Most éjjel volt az óra átállítás ami engem nem zavar meg szerencsére. Hamar át lendülök rajta. Így tök jó volt, hogy kialudtam magam, mégsem ment el az egész délelőtt 😃
Így végre nyugodtan, rohanás nélkül tudtam elkészülni és megreggelizni. Jó kis vasárnapi lassúság, tökéletes 20 fokos idő. Jól telt a délelőtt és a kora délután, mindaddig amíg nem jött az este.
Kicsit így estére nem találtam úgy a helyem. Nem tudom mi történt, de még a Jó fiúkat sem néztem meg, le kapcsoltam a tv-t. Vannak ilyen hullámzó lelki állapotok nálam, amikor igényelném, hogy valami megöleljen mondjuk vagy hozzám bújjon. Könnyebb lenne nem egyedül leküzdeni a problémákat és nem egyedül megpróbálni újra meg újra fel állni. Nem tudom miért, de ez a fekete sáv már elég régóta tart és mintha egyre jobban szívna magába. Nehéz így, mert közben az élet is egyre nehezebb és egyre több minden kívánna meg több mint egy embert.
Valahogy pedig el kéne engednem ezt a görcsös hajtást. Jól esne ha valaki támogatna ebben, mert nem biztos, hogy egyedül meg bírom tenni.
Ugye tegnap az Emo Garage stílusról is osztottam meg egy kis ízelítőt. Ez egy eléggé feltörekvő elektronikus műfaj mostanában. De, hogy is kapcsolódik ez most ide? Hát úgy, hogy nagyon mélyről jövő érzelmeket, érzéseket próbál közölni és átadni. Olyan dolgokkal "foglalkozik" amikről nem minden esetben beszélünk. Amiket belül érzünk. Nagyon érdekes. Az ember mindig rájön, hogy a zene mennyire erős közlési forma, mennyire sokat fejez ki és mennyi érzést hordoz. Éltem meg nagy pillanatokat közösen mással zene közben és egyedül is. De én úgy érzem, hogy ezeket a műfajokat mint az Ambient, Emo Garage, Melodic Dubstep, Deep Electronic, Progressive, csak azok tudják befogadni, átérezni akik rendelkeznek mély gondolatokkal, érzésekkel, nyitott a lelkük erre. Nagyon érdekes amikor ez a világ magával ragad. Tényleg.
Amikor az ember érzelmileg "sivár" állapotban van akkor mindig ez a gyógyszer!
Nagyon jó lesz hallgatni minőségi zenét bent a jó meleg szobában a kandalló mellett és nézni ahogy lobog a tűz, át érezni az egészet és vissza gondolni sok emlékre. Ez az egy ami miatt szeretem a telet.

Aztán remélhetőleg még sok jó tartalmat tudok megosztani itt az oldalon a betűimen kívül, úgyhogy Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: