2019. október 9., szerda

Try To Remember...


A mostani bejegyzésemmel eléggé visszarepülök az időben, méghozzá egy szívemnek nagyon kedves és fontos időszakra. Szinte teljesen váratlanul és sorsszerűen ért az, hogy az egyik legnagyobb elektronikus csatorna megosztotta ennek a közkedvelt rock számnak a mai elektronikus feldolgozású remixét. Az eredeti is tetszett, de ez mestermű! Modern, de az alapvető jegyeket meghagyó feldolgozásról van szó!
És mi az ami még különleges ebben a számban?
Hát csak annyi, hogy az eredetit több mint 12 éve kaptam egy számomra nagyon fontos személytől. Máig szép emlékeket elevenít fel bennem és ezzel a remixel talán még jobban magaménak is érzem. Akár hányszor hallgatom meg mindig tanulok valamit tőle. Egyrészről mély érzéseket, másrészről, hogy miért is kaptam akkor ezt, miért pont én, és miért pont akkor.
Egyrészt mély érzelmi világgal rendelkezünk amiről már sok minden megnyilvánulás is tanúbizonyságot tett.
Sokan talán félre érthetik, hogy az "I hate everything about you" miért is pozitív megítélés számomra, számunkra? Hát azért mert nem ezt a mondanivalót akarta kifejezni a mi esetünkben.

Egy ilyen csodás őszi napos délutánon jó visszagondolni erre, nem is nagyon tudom, hogy fogalmazzak miközben ezt a bejegyzést írom. És akkor nézzük az én felem, az én kifejezésem zenében:


A híres francia vígjáték a T4xi (Taxi 4) hivatalos filmzenéje. A film is ebben az évben debütált február végén, így nyáron már nekem is adott eszközt a kezembe és ez a szám is nagyon jó volt, nagyon jó helyen. Sokszor előkerül a lejátszási listámból is a telefonomon és olyankor mindig azok a feledhetetlen emlékek jutnak eszembe.

Kérdés az talán csak annyi maradt bennem, hogy mi lett volna ha akkor másképp alakul minden??

Legyen ez most a végszó és legyen nektek is nagyon szép napotok mára.

Nincsenek megjegyzések: