2019. október 19., szombat

Balatoni Bringatúra... Szombat...

Sziasztok!

Először is hiszek abban, hogyha minőségi tartalmat osztok meg akkor újra lesz jó statisztikája az oldalnak. A mai világ úgyis személytelen és álarc mögé rejtett, én viszont a valódi pillanatokat és értékeket szeretném megosztani.
A mai napom eléggé keményre sikeredett ugyanis egy biciklis túrára indultunk délelőtt. Gyönyörű napsütéses őszi időben, gyönyörű tájakon. Összesen 50km volt a mai táv de ebben a távban összesen 120m szintkülönbséggel. Azt kell mondjam elfáradtam mire hazaértünk, de mégis jól esett. Szikrázóan sütött a nap, szinte érintetlen csöndes őszi táj fogadott minket az úton. Fák alatt, levelek között ahol csak a levelek mozgása volt hallható. Imádom az ilyen aktív kikapcsolódást. Nagyin feltölt és eltereli a figyelmemet. Aztán amikor megérkeztünk a közvetlen vízpartra akkor csak a víz hullámzása volt hallható. Komolyan mondom akár aludni is lehetett volna.























Útközben mikor haladtunk egy fantasztikus ötletre lettünk figyelmesek az egyik földön. Egy saját ötletből és pénzből finanszírozott levendula labirintus. Most már persze nem adta ki a formát mert a levendula már levirágzott, de fantasztikus az ötlet. A labirintus közepén egy hintaágy várta, hogy megpihenj és a labirintusban számos információs tábla mutatott okosságot az éppen látható vagy a helyre jellemző dolgokról.



Baromi jó volt, nagyon tetszett és nagyon jó ötletnek tartottam. Még a perselybe is dobtam és adakoztam, hogy minél tovább tudják fent tartani ezt a kis mókás dolgot. Be kell vallani, hogy a természet csodákra képes. Millió színben pompázik, mi meg gyönyörködhetünk benne. Ez a mai nap volt az igazi aktív feltöltődés.
És akkor végre megérkeztünk a partra. Akali és a strand, partszakasz. Jó volt kicsit pihenni és élvezni a víz hullámzásának hangját és a napsütést. Csak úgy nézni a messzeségbe. A víz komolyan mondom ásványvíz tisztaságú volt. Én még soha nem láttam ennyire tisztának a balatont. Fantasztikus.



Összességében annak ellenére, hogy jól elfáradtam nagyon jól éreztem magam a mai napon. Javaslom nektek is ha jártok erre, vagy vagytok eléggé vállalkozó szelleműek akkor tekerjetek el errefelé. Útközben még ilyenkor is üzemelő bringás pihenőhelyek, vendéglátó egységek és halsütő is van ha esetleg frissítőre lenne szükség, vagy megéheznétek.
Most meg sajnos eléggé komoly fejfájással küzdök úgyhogy ez a zárómondat mára. Legyetek jók! Stay Tuned...


Nincsenek megjegyzések: