2019. október 13., vasárnap

Szentendre... Nyár Az Őszben...

Mint ahogy említettem korábban most megosztom veletek a délutánom. Szentendrei Dunakorzó!

Ebben az időszakban nagyon sokat járok így ki hétvégente. Feltölt érzelemmel, nyugalommal és ki is kapcsol. Szükségem van aktív feltöltődésre. Kis nyár az őszben. Sajnos csak későn kapcsoltam, hogy álló képeket csinálok és nem lesz jó ide, úgyhogy most ezeket kell megosszam. Esetleg lehet van olyan kép amit már láthattatok az instámon, igen lehet mert onnan is vettem át képet.






Mindennek megvan a maga szépsége... Ezt akkor mondtam amikor olyan instagram profilokat néztem meg, ahol nem seggek meg mellek vannak, hanem valami értelmes tartalom. Ebben a pillanatban el is határoztam, hogy valódi pillanatokat, valódi érzéseket fogok megosztani. Spontán dolgokat. Sokkal jobban szeretem ezt az oldalt szerkeszteni mint közösségi médiában jelen lenni, szelfizgetni, videózgatni. Tudom, hogy manapság mindenki influencer, de számomra ez semmit nem jelent. Nem vlogolok meg semmi. Csak a valódi dolgokat osztom meg. És pont most amikor is megnyitottam az oldalt, hogy megírom ezt a bejegyzést, az oldalsávon ott az archívum. 2007-ben született meg az oldal és fantasztikus, hogy 2007 és 2008-ban majdnem szinte minden nap bejegyzést írtam és tartalmat osztottam meg. Egészen elképesztő mennyi minden volt bennem. Akkoriban még nagyban volt MSN Messenger is, sok kommentet is kaptam a bejegyzésekhez, egyszóval volt minden. Úgyhogy most is ezt szeretném visszahozni. Viszont szomorúság fogott el, hogy 2012-ben egész évre mindössze 6db bejegyzés született meg.
Kicsit visszatérve az instagram-ra inspirál, hogy a követett személyeim között vannak olyanok is akik hasonlóan próbálják használni az alkalmazást mint én és egyszerűen lenyűgöz és inspirál néhány képi megosztás. Jó lenne ha én is tudnék ilyen mély érzésű lenni. De majd megpróbálom kihozni magamból, elvégre volt itt minden.
Kicsit talán gátolhat az, hogy az elmúlt 4 évben nem nagyon volt olyan igazi jó kamerás mobilom sem. Tudjátok mint cipésznek mindig lyukas a cipője, telefonosnak sincs egy normális telefonja :)
Amúgy nehogy azt gondoljátok, hogy az iPhone annyira jó kamerás telefon. Most jelenleg egy Samsung A8 (2018) am van. Hát nem vagyok elájulva a kamerától, de hát ez volt egy jó árú telefon újonnan. Mindig valahogy sokba kerül az, hogy minőség orientált vagyok. 😃
Mire befejezem ezt a bejegyzést már éjfél is elmúlik, úgyhogy legyetek jók és holnap jövök.

Nincsenek megjegyzések: