2019. október 15., kedd

Nyár Az Őszben... Október 15...

Javában hasítunk már október hónapban, de szerencsére nyárias időjárás van, aminek kimondottan örülök. Az egyik kedvenc hónapom az Ősz, csak azt nem szeretem, hogy utána egyik pillanatról a másikra becsap a tél, a hideg, az eső vagy hó.
Mai nap kicsit magammal foglalkoztam végre. Elmentem egy jó kis étterembe és a kerthelyiségben pihenve fogyasztottam. :) Annyira jó volt kicsit lazulni.
Gondolkodtam, hogy a tegnapot, hogyan tudnám még überelni, de aztán rájöttem, hogy sehogy és nem is kell. A zene csodákra képes az érzéseimmel.



Úgyhogy én nagyon élvezem most ezt az időszakot. Feltölt energiával amit próbálok elraktározni a télre. Mert nagyon hosszúnak fog tűnni. Persze biztos a télben is vannak nagyon szép pillanatok, például a karácsonyt nagyon szeretem, de nekem hosszú és sötét összességében. Februárra már nagyon kimerülök és akkor még nincs vége.
Remélem idén az év vége kicsit jobban alakul majd mind tavaly.
Kitartást nektek is még a hét hátralévő részéhez. Legyetek jók. Stay tuned...

Nincsenek megjegyzések: