2019. október 22., kedd

2019.10.22...

Sziasztok!

A mai napom nem éppen jól indult. Azt terveztem, hogy végre kialszom magam ehhez képest korán kellett kelni. Aztán felpörögtek az események. Végül ma is kocsizhattam vagy 50kmtert az tuti. Viszont örülök, hogy kicsit megint volt mit csinálni, volt mit szerelni és jönnek az ügyfelek.
Révbe fogok érni azt gondolom ebben a szegmensben, csak idő kérdése és sokszor amikor elkeseredek, igazából nincs okom rá. Mindig megoldódik valahogy szerencsére.
Aztán, egy számomra fontos dátum a mai, vagyis nem a dátum hanem a személy. Aki ma ünnepli a 26. születésnapját. :) Innen is Nagyon Boldog Szülinapot neki 🎆🎉
Igaz ebben az évben nem tudtam kreatív videóüzenetet küldeni, pedig volt egy nagyon jó cicás ötletem, hogy a fekete cicámmal együtt készítek egy jó kis videóüzit, de aztán feladtam amikor több alkalomra sem sikerült jól a videó. Meg persze annyi időm sem volt, hogy megvágjam, összecsapni meg nem akartam úgyhogy így nem lett.
De azért remélem jól telt.
Jövök holnap is és ezúton köszönöm a kedves szavakat is. Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: