2019. október 26., szombat

Jön A Hideg...

Sziasztok!

Úgy látszik, hogy most már csak hajszál választ el attól, hogy az ősz megmutassa az igazi arcát. Jön a 15fokos lehűlés. Én már előre félek, engem ez eléggé meg szokott viselni...
Utálom ezt az esős, hideg szart ami most fog következni. Egy dolgot szeretek talán benne, hogy ilyenkor annyira jó az a meleg cserépkályha lent Balatonon. Bent ülni a meleg szobában, melegedni a nyugodt környezetben. Ilyenkor szoktak nagyon jó gondolatok és érzések születni a részemről és ilyenkor van időm egy kicsit magammal is foglalkozni. Régen ilyenkor voltak a legjobb beszélgetések MSN-en, vagy ilyenkor voltak a legjobb zenék online. Sajnos manapság ez már másképp van. Minden megváltozott csak az érzéseim maradtak a régiek.
Én úgy gondolom nehéz másnak lenni mint az átlag. Amikor tudsz gondolkodni, érezni, cselekedni. Ez régen magától értetődő volt, manapság viszont kirívónak tűnik. Érdekes. Sokat gondolkodom, hogy mivel tudták átmosni az emberek agyát ennyire... Mi változott? Mert akkor én nem változtam... Vagy engem miért nem változtatott meg? Nagyon jó példa erre a Divergent című film. Annyira megfogott egyébként, hogy könyvben is elolvastam. Ott is voltak immunisak akiket üldöztek. Akiket nem lehetett befolyásolni. Nagyon jó és szép történet szerelemről, igazságról, életről, jövőről.
Éppen miközben ezt a bejegyzést írom, Dreamers szól a fülesemben online. Frisky Radio online október 8.-i adása. Ferreyra - Dreamers October 2019. A bejegyzéssel egyidőben startolt a live buli is a Symbolban. Úgy gondolom, hogy bejegyzés írás közben muszáj zenét hallgatnom, hogy ki tudjam adni a bennem lévő gondolatokat. Erre a legjobb talán a Progressive House és az Ambient zene számomra. Talán csak most körvonalazódik bennem egy érzés ami már régóta végigkíséri az életem. Csak sokszor nem vettem róla tudomást, nem vettem észre, de mindig gondoltam rá. Keresem, kutatom, de nem találok hasonlót. Nem gondoltam, hogy ennyire nehéz ez ha valaki különleges belsőleg. Azt hittem ez előny lesz és nem hátrány. Persze ne felejtsd el a szivárványnak van fekete sávja is! Mindenesetre most már nem adhatom fel. Egyszer majd úgy is megtalál!
Addig is hallgassátok meg ti is a Dreamers októberi epizódját, mert hamarosan itt a novemberi.
https://www.friskyradio.com/show/dreamers/10-08-2019/fernando-ferreyra-at-10-08-2019/

Még annyit, hogy igazából most a napokban vagy hetekben tudatosult csak igazán, hogy mennyi embert vesztettem el. Barátokat, családtagokat, akiket kedveltem, szerettem. Sokmindenki aki mellettem állt és most amikor szükség lenne rá nincs más csak az írás. Ne járjatok ti is így. Vigyázzatok arra amitek van. Szép éjszakát! Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: