2019. október 10., csütörtök

Nosztalgikus...

Sziasztok!

Talán láthatjátok, hogy mostanában eléggé sokat foglalkozom régebbi dolgokkal, sokat beszélek múltbéli emlékeimről. Igen! Ez azért van mostanában, mert sokat gondolok vissza és akaratlanul is találkozok régi dolgokkal a hétköznapjaim során. Mintha a sors valamit mondani akarna, vagy elém akarna tenni.
Például itt van a mai délutánom. Akaratlanul is volt holt időm amikor is régebbi külső meghajtókat kezdtem el nyálazgatni ahol a régebbi gépeim mentései találhatóak és rájöttem, hogy felbecsülhetetlen adatokat őriztem meg.

A legelső dolog az a Kecskeméti városi rádióban (Gong Rádió) minden pénteken hallható Katapult Dj rádió show volt. Sajnos erősen hiányos a gyűjteményem tőlük, azaz hiába próbáltam minden héten letölteni az aktuális részt tracklistával együtt, egyszerűen képtelen voltam pótolni a hiányzó részeket.
Sajnos én már eléggé régen kapcsolódtam be és valahol a 100. adással jóval utána. Valamikor 2008 májusában. Akkoriban ez a műsor úttörő volt a hazai rádiózás világában, ugyanis a Just Music.FM-el ellentétben ezt a műsort FM frekvencián is lehetett fogni és nem csak online. Mivel én Budapestről hallgattam csakis online tudtam ezt megtenni de sok esetben volt olyan, hogy Real Time-ban analóg hifin keresztül hallgattam nagy hangerőn :)
Ha valaki esetleg rendelkezik egy komolyabb archívummal ezekből a műsorokból esetleg 2007 és 2010 között akkor mindenképp keressen meg!

Rengeteg kép is előkerült az archívumomból amire már nem is emlékeztem de ahogy megláttam egyből beugrott minden. Jó volt egy időutazást tenni újra.

Akárcsak a Sundance park ami már sajnos nem létezik, vagy a RiseFM ami szintén élőben is fogható volt.

Érdekes visszatekintés ilyenkor, hogy mennyire jobb volt abban az időben. 2007 és 2011 között élte a diszkózás a reneszánszát talán. Az electro house korszak és a stílus köré épülő brand-ek. A rengeteg tartalom amit online ránk zúdítottak. Pedig akkor még nem volt ennyire "korlátlan" hipergyors mobilinternet, komoly okostelefonok meg ennyi sok közösségi média. És valahogy ezáltal jobb is volt az élet.
Voltak emberi kapcsolatok, programok meg minden.
Úgy látszik ez a múlt-jelen összehasonlítás is örök téma lesz nálam. :)

Holnap eléggé zsúfolt napom lesz, de azért jövök újabb tartalmakkal.
Addig is: Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: