2019. október 12., szombat

Gyönyörű Őszi Hétvége...

Sziasztok!

Tegnap nem tudtam már bejegyzést írni mert reggel 7:30-tól este 9ig úton voltam. Eléggé sűrű nap volt és alig vártam már, hogy végre haza érjek és le üljek egy kicsit a tv elé.

Viszont ma reggel egy gyönyörű napra ébredtem. Csodálatos napsütés és 23 fok. Nem is kívánhatnék ennél jobb Őszt. Én nagyon szeretem az Őszt. A csodás színeivel és a gyönyörű tájképeivel. Csodálatos. Főleg ha ilyen jó az idő is.
Tegnap egy kis pozitív visszajelzést is kaptam a munkámmal kapcsolatban és tök jó érzés volt azt érezni, hogy igen van értelme és becsülete annak, hogy abszolút a minőségre törekszem az ügyfeleimnek. Kezd kialakulni egy visszajáró ügyfélkör szerencsére és ez tök jó.
Hát igen, ha prémium termékeket keresel szakértelemmel akkor mindenképp van különbség a legolcsóbb és a drágább ár között. Mindenesetre számomra az aki csak az árat nézi, nem ügyfél.

Még mindig keresek amúgy olyan valakit aki esetleg rendelkezik nagyobb mennyiségű Katapult DJ rádióadás gyűjteménnyel. Esetleg minden héten letöltötte a részeket.

Azt hiszem a délutáni program Szentendre lesz. Ilyen gyönyörű időben igazán szép és romantikus a Dunakorzó :)

Majd este posztolok képeket. Addig legyetek jók és Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: