2019. november 1., péntek

Halloween... Spookey...

Sziasztok!

Tegnap nem tudtam írni mivel eléggé elhavazódtam itt este. De most korábban írom a bejegyzésem mivel Halloween estéje van. Sajnos többszörösen is érintett vagyok a dologban, így már délelőtt és sötétedés után is kimentem megemlékezni. 😢
Most délután/este már csodás látvány volt, hogy mindenhol égtek a mécsesek és teljesen csöndes, nyugodt idő is volt. Annyira nyugodt volt minden, de milyen is lehetne egy temetőben a környezet...
Remélem azért onnan föntről azért látsz engem és látod mennyire küzdök és próbálok mindent megtenni azért, hogy minden rendben legyen...
Holnap is ki fogok látogatni az már biztos.
És, hogy kicsit a Halloween vidámabb hagyományait említsem, amerikai mintára Trick Or Threat, akkor én már nehézségek árán, de beszereztem a Cadbury halloween kiadású édességét. Szeretem ezeket az ünnepeket, számomra ezek a téli ünnepek teszik széppé a telet. Egy szép nagy karácsony, a díszítés, a karácsonyi hangulat, a karácsonyi fogások és a jó meleg szoba a szép fával.
 Úgyhogy a mai nap nyugodtan telt, semmi munka vagy ilyesmi. Már csak egy dolog hiányzott... hogy megosszam valakivel amiket érzek vagy a pillanatot.
Azért a zene most is segít valamennyire és egy újabb Emo Garage számot is megosztok ehhez a bejegyzéshez. Ez nem más mint a Mirror Of Errors. Eléggé tanulságos!

A zene maradjon veletek mindig. Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: