2019. november 19., kedd

Rumlis Hétkezdés...

Sziasztok!

Elnézést, hogy tegnap kimaradt a bejegyzés, de annyira sok lett a munka most, hogy majdnem már ma sem tudtam írni. Hála istennek kezdem úgy érezni, hogy nem hiábavaló volt a sok kitartás, szenvedés és a szakértelem most meghozza az eredményt. Végülis a minőségnek mindig ára van. Tegnap végre megérkezett a várva várt küldeményem ami szinte az egész délutánom le kötötte és még jobb is volt mint amire számítottam. A sok feszültséget pedig este vagyis éjjel JUSTMUSIC.FM mixekkel vezettem le. Hát azt kell mondanom, hogy nagy kár, hogy ez is megszűnt. A legjobb online magyar radio volt ahol mindig mix műsorok, live dj szettek és rengeteg minden ehhez kapcsolódó dolog volt. Interaktív műsorok és hatalmas zenék. Az első elektronikus adó. Minden ami jó volt az megszűnt. Pedig mennyire virágzott a szórakoztatás és a zenélés abban az időben. Országszerte hatalmas bulik, menő helyek és fantasztikus djk. Aztán mára semmi nem maradt ezekből. Minden megszűnt.
Megvaltoztam én is. Pedig jó volt. 
Úgyhogy szerintem pár live mixet majd fogok itt is megosztani mert elvégre ez egy zenei blog és korszakokat el túl, úgyhogy muszaly, hogy ilyen mixek is legyenek fent. 

Mára ennyi, stay tuned... 

Nincsenek megjegyzések: