2019. november 17., vasárnap

Hétvége... Part 2...

Sziasztok!

Mai bejegyzésemben kicsit megint mélyre fogunk menni az érzések és az Ambient világába. Kicsit orientális dallamok találkoznak az elektronikus világgal. Sokat jelent számomra a különlegesség az élet minden területén. Valamiben vagy valakiben meglátni a különlegeset nem csak szavak, nem csak mondod, hanem valóban ott is van. Én eléggé ki vagyok "éhezve" erre. Sok helyen írtam azt magamról, hogy nem a tökéletest keresem hanem a szépet vagy különlegeset. Nincs is annál vonzóbb vagy szexibb ha valakiben ilyen jegyek vannak. Akár külső, akár belső értékekről van szó.


Mostanában nagyon menő ugye magunkat mutogatni mindenhol az interneten. Legyen az facebook, instagram, snapchat, tiktok vagy akármi és ugye mindenki influencer akar lenni. Had mondjam meg az őszintét!: Sokan rossz úton járnak és azzal, hogy magukat mutogatják félreérthető helyzetekben, attól még nem lesznek híresek! Nem elég csak megmutatni magad, közölni is kell. Van pár olyan ismerősöm viszont aki érti, hogy miről van szó és a különlegességét kihangsúlyozva oszt meg magáról tartalmat. Persze el kell mondani mint mindig, most is beköltözött az összes ilyen csatornára a szex is, úgyhogy mint akár 10 évvel ezelőtt most is sok a +18-as karikás tartalom az összes közösségi csatornán. Én úgy gondolom, hogy egy normális kapcsolatban ez csak a két félre tartozik és persze vannak az embernek fantáziái, de akkor izgalmas valami ha mindig tud fejlődni és mindig van játék benne. De ehhez ugye amióta világ a világ két ember kell, na meg a női báj! :D
Én is át éltem dolgokat de vissza kell, hogy kanyarodjak oda, hogy volt olyan, hogy annyira elvarázsolt valaki, hogy azt se tudtam hol vagyok. Sose éreztem még olyat. És ez kezd eltűnni a mai világban. Nem csak a privát szférában, hanem amúgy is az egész emberi kapcsolatokban. Végülis nincsenek is már emberi kapcsolatok. Kíváncsi leszek mikor lesz az mint a japánoknál, hogy virtuális társat vehetsz magadnak, vagy elképzelésed alapján személyre szabott vágyakat tudsz majd megélni. Na hát én ezt nem akarom megtapasztalni milyen az ilyen! Inkább maradok akkor egyedül.
A legjobb amikor olyat érzel amit még soha, ha olyat látsz mint még soha, ha olyant tapasztalsz mint még soha és akkor egyre jobban azt fogod kívánni, hogy még, még többet. Aki ilyen kapcsolatban tud maradni az előtt meghajlok! Nem véletlenül tettem ehhez a bejegyzéshez ezt a zenét. Építkezik érzelmileg ahogy kell. Magával ragad és elvarázsol.
De, hogy is jutottunk el a különlegességektől idáig? Nagyon egyszerű. Ha valakiben meglátod, megtapasztalod azt amitől Ő nem hétköznapi akkor számodra Ő már érdekes lesz. És ki tudja váltani ezeket az érzéseket. Szeretnék én is hinni benne, hogy számomra is valahol, valamikor nyitva fog állni az ajtó, hogy újra belépjek abba a világba, amit újra szeretnék, most már teljesen más fejjel megélni, megadni, érezni és becsülni!

Balázs 2019.11.17.

Nincsenek megjegyzések: