2019. november 3., vasárnap

Vasárnap... Hosszú Hétvége Vége...

Sziasztok!

Elérkeztünk a hosszú hétvége utolsó estéjéhez, éjjeléhez. Holnap újra kezdődik a "feszület" kicsit most feszítettebb a tempó mint eddig nálam is ugyanis össze kell sok dolgot menedzselni. A mai napom szokásos vasárnapi napként telt, nem igazán csináltam semmit, zenéltem, elmentem ebédelni, majd este X-Faktor nézés. Próbáltam pihenni.
Sokszor döbbenek rá, hogy eléggé mókuskerék az életem és szeretnék már kikerülni belőle. Kicsit nyugodtabb pályára kerülni már. Le tudni nagy terheket. Nem tudom miért, de folyamatosan úgy érzem bizonyos helyzetekben, hogy aki különleges annak ez a tulajdonsága hátrány ebben az életben. És ezt tapasztalom másnál is egyébként. Egymásra kellene találni vagy hangolódni, akkor mi sülne ki belőle...
Annyira távol érzem magam ettől, nem is tudom, hogy kerüljek közelebb. Nehéz nyitni amúgy nagyon mert részben félek a kudarctól is meg általánosságban is nehéz nyitni.
És persze van valaki akire nagyon sokat gondolok, de nem tudom megfogalmazni, hogy mit gondolok erről. Sokszor eljátszom a gondolattal, hogy mi lenne ha!?...
Az embereknek van egy ideáljuk! Ami tulajdonképpen élőben nem létezik. Minél közelebbi személyt találsz ehhez annál jobban megfog. Erre szoktam mondani, hogy "nem a tökéleteset keresem hanem a szépet", meg, "hogy a különleges az szexi", nagyon fontos a lelki összhang, a belső érték! Nekem különösen, ugyanis nem tudok azonosulni a tőlem távol álló belső-külső dolgokkal! Egyszerűen nem megy! Az nem én vagyok.
Szóval nagyon nehéz helyzetben vagyok mert eléggé magasra raktam a lécet és nem a külsőben, mert én sem vagyok egy maga mutogató vagy tökéletes alakú kondi király!
A napi teendők után jól rákanyarodtunk erre a témára, de ezt most csak azért osztom meg mert ezek a gondolatok foglalkoztattak ma és én mindig szeretem azt megosztani. azokat a gondolatokat amik foglalkoztatnak.
Visszagondolva nem is az a kérdés, hogy voltam-e valaha szerelmes például, hanem az, hogy hányszor egyáltalán??
Nem szabad összekeverni a vágyakat az érzésekkel!
Én az érzések közvetítését a zenében élem ki jelenleg. Korábban a DJ pályafutásom alatt is ennek fényében tevékenykedtem és talán ez sodort erre a műfajra az electro house után. A mélyebb, deepesebb dallamok. Aztán az Emo Garage nagyon megfogott manapság. Jó hallgatni, jó szerzemények vannak ebből.
Örülök, hogy minden nap legalább tudok írni, tudok megosztani valami értelmeset vagy tartalmat. Aztán egyszer, majd egy napon talán újra rám talál...
Szép estét! Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: