2019. november 5., kedd

Nagyon Rossz Nap...

Sziasztok!

Ahogy a bejegyzés címében is látszik, eléggé rossz napom volt ma amiről most írni fogok.
Tegnap egyszerűen képtelen voltam írni, annyira lent voltam hangulatban. Ma sem volt jobb, sőt ma még nagyon korán kellhettem is. 6:30-kor csörög az óra, próbálok felkelni de nehezen megy. Szörnyen aludtam úgyhogy viszonylag rövid idő alatt össze kellett szednem magam ugyanis el kellett 7kor már indulni. Semmi kedvem nem volt az egészhez, de utazhattam keresztül az egész várost szinte. Több mint 1 órás utam volt metró és villamossal. És még zenét se vittem magammal. Mire megjártam ezt az utat a reggeli őrült tömegben, majdnem 10 óra lett. Hihetetlen szörnyű még mindig ezek a 100 éves villamosok a 47/49-es vonalán. Rohadt hangos, szar is, őrület. Mindegy kibírtam. Viszonylag gyorsan végeztem a dolgommal és már indulhattam is vissza. Ugyanez a hosszú út. Tömeg, útközben evés szóval ja. Itthon bele vetettem magam a munkába, jött ma egy csomó áru úgyhogy volt mit csinálni. De eléggé elfáradtam. Késő délután aztán egy kis bevásárlás a Sparban, aztán jobbnak láttam ha otthon maradok. Ez a november eddig eléggé szar üzletileg. Nagyobb forgalomra számítottam. De mondjuk még szerintem most kaphatnak fizetést.
Nagyon gyorsan megint este lett én meg írom a bejegyzést, most is a zene társaságában. Érdemes így este online hallgatni a Frisky-t, eléggé jó mixek szoktak menni.
Kicsit más projektbe is kezdtem, ugyanis megpróbáltam feltámasztani a 2004-es évek sztár okostelefonját, a Motorola MPx220-at. Ez a telefon akkoriban már bemutatásra került itt a blogomban, aki nem tudná egy Windows Mobile op. rendszeres telefonról van szó ami azért nagy szám mert teljes egészében az akkori Windows XP platformjára épül ugyanazokkal az alkalmazásokkal, kamerával, miniSD bővítéssel és dupla színes kijelzővel. Nagy király volt ez abban az időben. És nekem van belőle egy 0 perces bontatlanom. Kommunikációt tekintve volt Infra, Bluetooth, 3G HSDPA, ráadásul az első quad band okostelefonról volt szó. Volt rajta audio jack is és jól tuningolható Ti OMAP processzorral üzemelt. Az elődje az MPx200 szintén már bemutatkozott itt, ugyanis mindkét telefont aktívan használtam még 2007-ben is.
Sajnos egyenlőre nem sikerült a projekt ugyanis tárgyi feltételek nem adottak, de ami késik, nem múlik. Addig is legyetek jók. Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: