2019. november 9., szombat

Szombat... #Xfaktor

Sziasztok!

Ha már egy zenével igencsak nagy számban foglalkozó blog ez és szombat is van, akkor nem maradhat el az X-faktorral kapcsolatos bejegyzés. A mai hétvégén már tulajdonképpen a mentorház, azaz az utolsó szűrés az elő show előtt. Én mindig a lányok kategóriát és a zenekarokat várom a legjobban minden évadban, ugyanis a női énekesek minden műfajban meghatározó jelentőséggel bírnak, fontos a kisugárzás, a karakter, a stílus, az egyéniség. Mert én továbbra is azt vallom, hogy a különleges az sexy! A zenekarok meg általában az új műfajteremtők, a zene maga, a zene gyártása.
Egyenlőre még csak az első napon vagyunk túl és hát igazából nem vagyok teljesen megelégedve a döntéssel a lányoknál, de azért szerencsére a stílus, a különlegesség és a karakter bejutott. Ő nem más mint Aletta! Nagyon széles hangterjedelem, különleges stílus és egyedi karakter.

Nézzük akkor mi is történt ma velem. Nem volt egy nem idegtépő nap az tuti. Fél napig azon idegeskedtem, hogy egy Dell D630-on miért nincs kijelzés egyik pillanatról a másikra több kijelzővel és kábellel sem!! Olyan ideges lettem, hogy ezt is elvesztem, hogy úgy voltam vele földhöz vágom az egészet úgy, hogy szét csattan, pedig ez egy masszív magnézium házas gép. De érted egy D630-al se bírok el ami egy 2008-as gép! Hihetetlen!! Be kellett fejeznem úgy fél 3 fele mert már úgy éreztem ha nem hagyom abba belehülyülök már! Meg mondjuk semmit nem ettem még és már fél 3 volt. Na ekkor volt a stop és elmentem ebédelni! Aztán kaja közben elkezdtem gondolkodni amikor már egy kicsit kezdtem lenyugodni, hogy mi lehet a baj. Aztán egyszer csak beugrott, hogy a lecsukás érzékelő! Ugyanis minden laptop ha lecsukod elmegy alvó állapotba, ha felnyitod visszajön. Szeretnétek tudni, hogy ezt mi okozza? Hát nem a lecsukás és nem a varázslat, hanem egy úgynevezett HAL szenzor ami működhet mágneses elven, vagy közelségérzékelővel. A modern gépekben már nincs mágnes. Tehát a probléma az a touchpad csere miatt volt. Ugyanis kicseréltem a touch egérpanelt kompletten, viszont az újban rossz volt ez a szenzor és emiatt úgy érzékelt a gép, hogy egyfolytában le van csukva a kijelző és nem adott képet. Ennyit szopni egy ilyennel gondoltam magamban. Hozzá kell tenni, hogy 3napja remeg a bal szemem idegi alapon néha... Épp ésszel már nem nagyon bírom ezt a stresszt ami rám nehezedik itt úgy bő másfél éve. Annyira ki vagyok feszítve és olyan összegeket kell produkálnom olyan idők alatt, hogy szinte lehetetlen. Más ezekért fél éveket dolgozik. Úgy érzem, hogy ez a lakásfelújítás is felőröl már teljesen. Olyan árakat mondanak a munkások, hogy össze omlok, hogy szinte majdnem minden milliós tétel. Úgy mondják mintha tízezrekről lenne szó. Ugyanez az autószerelők! Erősen elgondolkodtam, hogy ki kellene tanulni ezt is tényleg. Korábbi posztomban ezért említettem, hogy én már csak nyugalmat szeretnék és semmi mást. Olyan szépen fent tudnám magam tartani nyugodtan is a munkámból, szakmámból és nem így kifeszítve! Talán majd eljön ez az idő is meg az is, hogy nem fog több százezres adósság előttem lógni. Addig meg kitartást nekem! :D Szóval ne csodálkozzatok, ha sokszor komoly témákról esik itt szó vagy ha nagyon vágyok már valami érzésre! Azt hiszem mára ez ennyi. Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: