2019. november 8., péntek

Mély Gondolatok... #Emo Vibes



Végre péntek! Indult a napom reggel ezzel a mondattal. Nem gondoltam, hogy délután ilyen mély zenét fogok felfedezni. Ezt megosztom most veletek is, feltöltöttem a saját csatornámra. Egy igazi más világ a zene. Emo Vibes a javából!! Mikor ilyeneket hallgatok akkor egészen elvarázsol a hangulat és olyan dolgokra gondolok amikre alapból nem! Sokszor a vágyaim is előjönnek, olyan dolgokra gondolok amiket nagyon szeretnék. Sok pillanat is előttem van. Amiket át éltem és olyanok is amiket másképp csináltam volna. Mély érzéseket táplálok nem csak ezek iránt de más iránt is. Sokszor megfogalmazhatatlan ez. Szeretném át élni a pillanatot! Inspirál!
Hihetetlen mennyire összezavar... Már harmadszorra törlöm ki a sorokat amiket írok. Érdekes érzés... És érdekes közben a zenét is hallgatni. Nem tudom ti éreztetek-e már hasonlókat, de az biztos, hogy nagyon jó. Ebben a sivár világban amikor valami reménnyel tölt el, amikor valami tartja benned a lelket. Még ha csak nagyon kis időre is... de arra a kis időre feltölt!
Talán ez az egyetlen jó dolog ebben a streaming megjelenésében, hogy bárhova beágyazva közölhetsz vele szavak nélkül. Sok mindent vesztettem az évek alatt, most már remélem visszanyerek is valamit a jövőben. Hiányzik nagyon! A megnyugvás a lelkemnek, a szívemnek. A biztonság!
Az, hogy sokszor írok ilyen mély dolgokról mind csak azt jelzi, hogy van ott valami mélyen amit kerülgetek de sose tudom felszínre hozni. Remélem majd egyszer hamarosan sikerül.
Remélem tetszenek a megosztások és át tudjátok érezni ti is.

Amivel most elköszönök mára az a Scarlet! Szép éjszakát! Stay Tuned...



Nincsenek megjegyzések: