2021. március 1., hétfő

2021.03.01.... Hello March...

 Március van, a tavasz első hónapja. Ehhez méltó időjárás is társult a naphoz ma. Eléggé semleges napom volt ma. Úgy éreztem ma, hogy csak úgy vagyok egy mátrixban, kicsit időben eltolva egymástól. Érdekes egy érzés, nem tudom, hogy érezte-e más is ezt már. Összességében olyan "kihal" nyugisak voltak az utcák. A pörgés helyett csöndet érzékelhettél. Kezd megállni az élet újra. És most nem vagyok úgy igazán kibékülve ezzel. Nehéz időszak jön most szerintem. De azért csak eltelt ez a mai nap is. Most este kicsit zenélek, ezt a bejegyzést írom, és várom a csodát. Hátha megtörténik és ír nekem. Egyszerűen nem értem, nem tudom mi történt. Pedig annyira szeretem Őt! Nem tudom mit hoz a jövő, de egyre nagyobb a szorongás rajtam. Nehéz így az egész. Megnehezíti a mindennapjaim. Az életem. Nem tudom mikor éreztem felszabadultan magam utoljára. Ehhez kellene egy kis segítség. De jelenleg nem nagyon megy :( Ti mindenesetre legyetek pozitívak és próbáljátok túl élni... Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: