2021. március 2., kedd

2021.03.02....

 Újabb napra virradtunk ma is, de végül nem lett semmi különleges ebben a napban sem. Csak egy átlagos keddi nap. Valahogy elment, viszonylag gyorsan. Sokat kocsiztam ma is a városban. Volt azért munka. Volt költés megint. Erről szól minden napom. A költésről. Kicsit most megint kezdem ezt az egészet megunni, hogy semmi más hatás nem ér a feszítésen kívül. Ez az állandó őrület. Elegem van. Besokaltam kicsit megint ettől most. Amúgy sincsenek jó napjaim lelkileg mostanában. Hiányzik már az áttörés nagyon. Valami ami előrevinne. Kicsit kibillentene ebből az egészből. Sokat gondolok rá megint. Ma is szóba került a különlegessége. Amit még soha senkitől nem tapasztaltam. Egyszerűen imádom ezeket az emlékeket. Életem legkülönlegesebb pillanatai. Sokszor előtörnek innen belülről. Akármennyire szeretném magam túltenni rajta, nem megy! Ezért nem is akarom. Ő kell! Ezt tudom amióta megismertem. És amikor ilyen témákkal foglalkoznak bárhol, engem nagyon mélyen megérint az egész. Egyszerűen valami annyira különleges történik, hogy nem tudom leírni. És hihetetlen számomra az, hogy elpazarolja másra ezt a különleges érzelmi és lelki világát. Aki nem is tudja felfogni és értékelni ezt. Számomra ez akkora vétek. Mint ahogy én is elveszek emiatt. Nagyon nehéz ezt felfognom. Mert egy különlegesség az nagyon nagy érték szerintem. Legyetek jók... Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: