2021. március 17., szerda

2021.03.17....

 


A mai nap jól indult. Megérkezett a Fiji vizem amit olyan régóta vártam. Aki ismeri, vagy kóstolta esetleg, az tudja, hogy mennyire finom egy ilyen különleges artézi víz. Én elsőként amerikában találkoztam vele. Ott kóstoltam meg és szerettem meg. Aki megengedheti magának, annak érdemes rendelnie belőle. Rettentő finom, lágy és nagyon egészséges. És ami a legjobb, hogy most ezt a kiszerelést 33% kedvezménnyel rendelhetitek meg a neten. Na de menjünk tovább, mert egy nagyon különleges zenét is megosztottam mára. Mert minden történet egy zene, minden zene egy történet. Skaski egy feltörekvő elektronikus zenei előadó. Nagyon tehetségesen meséli el a történeteit a zenével. Mélyen megérintett ez a szám is, főleg azért mert mély érzéseket közvetít és az Anime világával is foglalkozik. Fantasztikus zenéi vannak mind az elektronikus, mind a future garage stílusban. Érdemes meghallgatni, követni a Soundcloud-on. A számot, mint ahogy már én is megtettem, megvásárolhatjátok a Gate-en keresztül a Bandcamp-en, iTunes-on, Spotify, Apple Music felületeken is. Érdemes is ezt megtenni, mivel tömörítetlen AIFF, WAV formátumokat csak így kapunk. És persze legális is. Tudom, hogy manapság a Stream világában sokan mondják azt, hogy minek letölteni? Hát azért mert az a Full minőség. Ez kb olyan mint az MP3. Mindig a szar terjed el, mert az jut el nagy tömegekhez. De a minőség az minőség mindenekfelett. Egyébként eléggé ki vagyok már ettől a bezártságtól. Kezdek kicsit megbolondulni. És ez a hideg és fos idő még rá tesz egy lapáttal. Rohadtul jöhetne már a meleg és a nyár! Szeretnék már kint a szabadban sétálni. Szeretnék már kabát nélkül kint lenni. Szeretnék már ellazulni kicsit. Nem mindig fázni. Ennyire hosszúnak még nem éreztem ezt az időszakot. Mindig ugyanaz. Mindennap ugyanolyan. Egyre nehezebben viselem. Hallgassátok meg a zenét ti is. Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: