2021. március 12., péntek

2021.03.12....

 

Pár napig nem tudtam írni, sajnos nélkülöznöm kellett az oldalt. Nem voltam túl jól sem testileg, sem lelkileg. Hála istennek nem fertőződtem meg, de akkor sem voltam jól. Most sem vagyok teljesen jól, de ezek az emlékek most amiket itt meg fogok osztani, meghozták az erőmet. Első körben szólnék egy kicsit a zenéről! Akik 2007 óta jártak az országban a legmenőbb helyekre, vagy részt vettek valamelyik estémen ahol én szolgáltattam a set-et éppen, azok biztosan ismerhetik ennek a számnak az eredeti változatát. A Blink akkoriban minden klubban, minden éjszakán szólt. Együtt tomboltunk rá. John Dahlback nagy névnek számított az electroo house műfajban D.O.N.S. el együtt. Hatalmas zenéket hozott, akárcsak az Everywhere! 7 év kellett ehhez a remixhez amit most megosztok itt veletek. 2014-ben Benny Benassi is beszállt és jött a Blink Again! Ezt a verziót is hallhattátok a Classic House utolsó nyilvános setemben 2015-ben. Akkor újra szabadon, hatalmasat szólt a fináléban, mindenki meglepetésére. Na ezt is szeretném most feleleveníteni mindenkiben akinek hasonló emlékei vannak mint nekem. Az electroo örök és sose fog meghalni. Sose felejtem el ebben az időben több ezres megtekintése volt egyetlen bejegyzésnek itt a blogban, rengeteg komment és virágzott az online fórum is. Jó ezekre visszaemlékezni. Az ember akkor szerelmes is volt, önfeledten tudott bulizni, mert az emberek akkor még tudták mi az a buli. Hogyan kell szórakozni és kikapcsolni, kiengedni a gőzt. Mai bejegyzésemben erre tekintettünk vissza. Fantasztikus volt! Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: