2021. március 22., hétfő

2021.03.22....

 Egy pár napja már nem írtam, sajnos nem volt időm meg ihletem sem írni, annyi negatívot meg nem szeretnék már az olvasókra dobni. Mindig különleges nap ez a hétfő este, ugyanis az RTL Életünk Története című műsor nagyon keményen megérint mindig és rettentő mély érzéseket hoz fel bennem. Ebben a mai érzelmileg sivár és valódi párkapcsolatoktól, valódi érzelemdús kapcsolatoktól mentes világban ez egy hatalmas érzelmi töltet és rettentően megdobbantja a szívem. Mikor az ember látja, hogy nála fiatalabb párok hogyan képzelik el a jövőjüket és mennyire összetartó az a páros, akkor indul be belül valami, hogy bárcsak én is így ki tudnék teljesedni, de nem csak, hogy ki tudnék teljesedni, hanem lenne egy másik felem aki ebben őszintén támogatna és mellettem állna. Mert itt ebben a műsorban kap olyan érzelmi töltetet az ember, hogy sokszor nagyon megható. Az érzelmi és szellemi intelligencia az fantasztikus. Mert szerintem az az igazi nagy magasság, ha 20-30 vagy akár 40év után is együtt vagytok. Megvan a kémia köztetek, megvan az a bizonyos plusz még mindig. Még mindig van érdekesség a másikban. Tudjátok előre vinni egymást. Én erről álmodozok nagyon. Mert úgy érzem lenne egy ilyen nő az életemben. Mert már talán mondhatom, hogy nem lány, hanem nő :) Részemről el tudnám képzelni a csodát. Szóval nagyon szeretem ezt a műsort. Kár, hogy ennyire későn van. Ettől eltekintve nem volt egy felemelő napom. Majdnem, hogy halott az élet úgy tudnám jellemezni. Egyszerűen most érzem már úgy, hogy ki szeretnék ebből törni. Vissza szeretném kapni a régi életemet. 10-15 évet vissza mennék. Legyen ez a végszó mára... Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: