2021. március 24., szerda

2021.03.24....

 Tegnap megint nem írtam, egyszerűen nem volt időm se energiám írni. Eléggé vegyes és változó napjaim vannak mostanában. Kicsit nagy a hangulatingadozásom is. Nehezen tudok sajnos dolgokat elfogadni és szorongok bizonyos dolgoktól. Nem tudok senkivel beszélni róluk. Nagyon hiányzik a különlegesség és a különleges szépség. Bárcsak tudnám mi van vele. Bárcsak mellettem lenne. Minden nap eljátszom a gondolattal. Gondolok arra, hogy itt van mellettem. Hogy fogom a kezét. De sajnos ez csak a gondolataimban van mostanában. Esténként továbbra is zenélek de sokszor sebeket tépek fel vele, mégis csinálom. Mert nagyon hiányzik! Nagyon szeretem Őt! Nehéz nélküle élni, nem is nagyon tudok. Mert nincs más csak Ő! Sokszor írok erről, de nem tehetek róla, hogy mindig is ez van bennem. A bezártság eléggé előhozza ezt belőlem. Nagyon keményen kezdem érezni azt, hogy elvették az életünket. Kezdetben úgy voltam vele, hogy engem egyáltalán nem érint, pedig nagyon is. Most már érzem, hogy mennyire magával ragadott engem is a bezártság. Teljesen megváltozott minden. Bárcsak visszamehetnék az időben... Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: