2021. március 4., csütörtök

2021.03.04....

 

Mai nappal kicsit visszatérünk a house világába. Egyik nagy kedvencemet osztom meg veletek most amit eléggé sok helyen játszottam. Ez nem más mint a Go Somewhere (VIP Mix). A közönség imádta és én is szerettem vele nagy hangulatot csinálni. Jó kis szám nagyon és jóra sikerült az újragondolás is. Nincsenek jó napjaim mostanában egyébként úgyhogy muszáj feldobni a hangulatot valamivel, hogy kicsit legalább jobb legyen a kedvem. Holnaptól az idő is elromlik és visszatér a hideg. Nem nagyon vártam ezt itt a tavaszi időjárás után. Egyszerűen ebben a feszült helyzetben legalább az idő ne tegyen rá egy lapáttal. Itt vagyunk rögtön megint a teljes lezárás előtt ismét és fogalmunk sincs meddig és mi lesz. Mikor lehet újra bulizni, vagy egy jót enni a kedvenc helyeinken. Annyira hosszúnak tűnik így ez az egész. És annyira hiányoznak dolgok. De tényleg. Most már kezd elviselhetetlen lenni ez az egész. Tényleg ez már lelkileg is megterhelő számomra, hogy semmit nem tudok csinálni már. Egyszerűen nincs kivel legalább egyet sétálni vagy bármit. Vagy legalább valakit megölelhetnék... Nem is hiányzik ennél több mert évek óta nem éreztem ezt senkitől. Azért elég szar ügy ez elhihetitek. Kicsit elegem van már ebből, de tényleg. Úgyhogy így nagyon nehéz. Feszült. Dehát ez maradt nekem a jelek szerint, pedig mennyire tudok szeretni. Na de hallgassátok meg a zenét... Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: