2021. március 5., péntek

2021.03.05....

 

Tegnap a House világába csöppentünk és ma sem lesz ez másképp. Egy újabb kedvencemmel idézzük fel a 2010-es évek disco éjjeleit. Amikor egy emberként tombolt a tömeg a különböző fantasztikus szerzeményekre. Amikor is fénykorát élte a diszkózás új korszaka. Amikor még voltak helyek az országban ahova tudtál menni szórakozni és aminek hatalmas kultusza volt. Életem egyik meghatározó korszakáról van szó. Itt vagyunk a hétvége küszöbén, úgyhogy csapjunk oda. Igaz most csak az otthonunk falai között lehetséges, de akkor is ezekkel a zenékkel át tudjuk élni valamennyire a hangulatot. Legalábbis nekem rengeteg emlékem van. Elég jó emlékek. Visszasírom azt a korszakot mikor kecskemétre jártunk télen nyáron. A legjobb idők akkor voltak. Igaz ez már 2009/2010/2011 volt, de nagyon jó volt. Jó rá visszaemlékezni. Kár, hogy akkor sem a megfelelő személy volt mellettem. Aztán 2009-ben jött a reccs. Kórházba kerültem. Erre nem szeretnék visszaemlékezni. Feladta a szervezetem. A legrosszabb az volt, hogy akik fontosak voltak számomra, meg sem látogattak akkor :( Amikor igazán szükségem lett volna rá. Ez az én formám. És ilyenek az emberek. Dehát akit meg a legjobban szeretek, Ő sem néz felém... Pedig benne megtaláltam azt amit kerestem, de hát ez kevés. Úgy látszik kevés. Hát így alakult. Pedig mellette boldog lehetnék úgy érzem, és Ő is mellettem. De úgy látszik az élet eldöntötte. Mára ennyi... Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: