2021. március 3., szerda

2021.03.03....

 Jubilálunk a mai napon, hiszen ez a blog történetének 1000. bejegyzése! 2007 óta amióta elindult, ez a mai lett az 1000. bejegyzés! Ez úgy lehetséges, hogy volt pár év kihagyás a történetben amikor nagyon keveset, vagy semmit nem írtam. Örülök, hogy ennyi idő után újra ennyit tudok foglalkozni az oldallal, és az elmúlt 2 évben szinte mindennap írok bejegyzést. Fontos éltetni számomra ezt az oldalt, hiszen sok pótolhatatlan emléket őriz. Számomra nagyon fontos emlékek jelennek itt meg. Így jó néha visszatekinteni a múltra. Egy ideje nem vagyok jó szakaszban újra. Akit szeretek, nem lehet mellettem, nem érezheti ezt. Nem ezt választotta velem... Nagyon nehéz feldolgozni azt, hogy ezáltal én sem lehetek boldog. Az utóbbi időben különösen fáj, hogy nem foglalkozik semmivel ami hozzám köthető... Nincs számomra más akiről tudom, hogy ezekre képes és ilyen gyönyörű különlegesség is lenne egy személyben. Amióta megláttam szeretem és ez csak fokozódott amikor már együtt voltunk. És ettől fáj még jobban az a sok eltelt idő ami alatt azt reméltem talán újra egymásra találunk... Mert ki más tehetne annyira boldoggá mint Ő? És én is Őt! Szóval eléggé nehéz nekem. Főleg mostanában amikor egyre távolabb érzem magamtól... Sokat gondolok emiatt rá, emlékekre, pillanatokra amiket átéltem, amik fontosak számomra. Amiket sose felejtek el. Amiket bárcsak újra át élhetnék. Újra érezhetnék. 



Nincsenek megjegyzések: