2019. december 1., vasárnap

Hello December... Hello Hó...

Sziasztok!

Egy pár napja már nem írtam sajnos nem tudtam. Közben beteg is voltam, de nem a megfázás és a szokásos dolgok, hanem ez a saját betegségemmel kapcsolatos volt. Nagyon sok munka is volt és eléggé kimerült voltam. De most új bejegyzés, mivel már december van. És havat mondanak éjszakára. Kemény tényleg. Érzem, hogy hideg van az biztos pedig ez még semmi.
Na de kezdjük is. Első körben 3db Lenovo Thinkpad Yoga érkezett és természetesen nem felhőtlen az öröm. Foglalkozósak és 2őt sikerült talpra állítani, egyben a frissen, bontottan vett alaplap nem 100%-os. Így lyukra futottam vele mondhatjuk.
Én gépet még ennyiszer nem szedtem szét és raktam össze mint ezt úgyhogy már ezzel álmodok de nagyon elég már. Főleg közben ilyen autószerelésekben is benne vagyok úgyhogy szét szakadok már.
Már csak 23nap karácsonyig és jön a nyugalom, békesség és az ünnepi hangulat. Én nagyon szeretem a karácsonyt és szeretek adni is annak akit szeretek. Imádnám ha valakivel össze lehetne bújni a fa mellett. Szeretem a karácsonyi ételeket, a sütiket és az egész hangulatot. Nekem egyáltalán nem üzleti a karácsonyi ünnep. Nem az ajándékozásról szól! Szerintem hiba akinek erről szól ez az ünnep. Sokkal inkább jobb ha a régi hagyományokat követjük ebben is. Persze nem csak ezen az ünnepen kell szeretni, hanem mindig máskor is.
Akik meg nem találnak megfelelő hangulatú zenét az ünnephez azoknak ajánlom a Christmas FM online rádióadót. Igen van ilyen! Én is nemrég találtam meg. Őrület.
Remélem egyébként most már jól leszek és nem fogja elrontani semmi sem ezt az évet már, mert egy nagyon szörnyű évem volt ez. Ennél csak jobbat szeretnék jövőre.
Remélem üzletileg is a fejlődés útjára lépek és végre megtérül a sok idő és tudás amit ebbe fektettem.

Azt hiszem mára most ennyi, akik betegek éppen most is azoknak jobbulást és hamarosan újra jövök.

Nincsenek megjegyzések: