2019. december 8., vasárnap

Vasárnap... Bizakodás...

Vegyes érzelmekkel és különleges hangulatban kezdem most ezt a bejegyzést egy ehhez megfelelő hangulatú zenével. Sokszor van úgy, hogy így este elgondolkodok dolgokról... próbálok felidézni szívemnek kedves emlékeket, vagy csak vágyakozom, hogy a jövőre nézve jobb legyen. Kicsit valódi érzelmeket szeretnék vinni ebbe az érzelmileg sivár világba. Szeretném végre látni a szivárvány színeit. Reggelente megfogni a felkelő nap sugarait. Éjjelente hozzábújni a hold fényéhez. Összeölelkezni az ezüst hídon, szaladni a csillagos ég alatt.
"Before You Leave" ami előtt elmentél, még láttam a napot, éreztem simogató sugarait, forró ölelését. Szemedben láttam a messzeséget, kéklő égen a fehér felhőket. Fogtam a kezed, ujjaim ujjaidba  fonódva akár a víz és a kő.
Aztán egyszer csak távol maradtál. Lement a nap is és jött az alkonyat. Még piroslott az ég az erős sugaraidtól, de már tudtam, hogy jön a sötétség. Beborult a sötét égbolt és eltűntek a fehér felhők. Nem láttam többé szemedben a fényt. Lassan megtört az ezüst híd és a hold is elfogyatkozott korábbi egész nagyságából. Lehullott faleveleket kezdett fújni a szél. Itt már tudtam messze mentél. Hosszú lesz az éj, a sötétben talán örökre elvesztél. Szívemben azért őriztem a kis fényt, hátha egyszer újra feljössz majd még.

Balazs 2019.12.08.

"Phelian + Ambyion - Before You Leave" 💗

Nincsenek megjegyzések: