2019. december 8., vasárnap

Karácsonyi Vásár 2019... Budapest...

Sziasztok!

Mai bejegyzésemben a pesti karácsonyi vásárral fogunk foglalkozni és erről írni, ugyanis ma kilátogattam a hideg és a nagy tömeg ellenére mind a két helyszínre, sőt kipipáltam azt is, hogy eszek is valamit jó drágán a vásárban. :)
El kell, hogy mondjam a díszítés és a fények valami fantasztikusak voltak, le a kalappal és külföldi szemmel is kimagasló volt ahogy a Fashion Street is fel volt díszítve. Rég jártam arra, nem szoktam mostanában arra járni, sőt már az Akvárium klubbot sem látogatom amióta ilyen nagyon underground hely lett szerintem.
Na de nézzük akkor. 4 körül érkeztem meg direkt, hogy már sötét legyen és látni lehessen rendesen a fényeket és nagy meglepetésemre a Fashion Street legelső üzlete egy Lindt márkabolt volt. Nem is tudtam, hogy létezik már magyarországon is Lindt márkabolt. Ahogy beléptem az maga volt a csoki mennyország :) Ott állt halomban előtted a rengeteg Lindor golyó és a különleges gold táblás csokik mindegyike amiből a kedvencem a narancsos, egész mandulás. Eszméletlen finom. Persze nem bírtam megállni a vásárlást és azért egy 15deka lindor golyó válogatást csak megengedtem magamnak a legkülönlegesebb ízekből. (Tejcsoki, Narancsos Tejcsoki, Kókusz, Sztracsatella, Karamell, Capuccino, Mogyorós) ennyi fért bele a 15 dekába ami így is majdnem 2000Ft volt. Hát igen ez a svájci minőség és a Fashion Street csillogása. Persze nem akartam sokat se venni mert itthon már van egy Giant változat amit most a képen is láthattok:
Ezt egyébként ki lehetett fogni nagyon jó áron azaz 3990Ft akciós áron és ebben azért van 1kgnyi kb.
Na de haladjunk tovább. Újra kint a hideg utcán, sodródva az árral és a következő ahová betértem az a Zara Home volt ahol kíváncsi voltam mi az idei téli és karácsonyi lakás és karácsonyfa trend. Hát semmi meglepő nem volt, dominálnak a piros, arany, zöld és bézs színek, a nagyon szép élethű fenyőfa és arany fenyőfa gyertyák és a téli tájképet ábrázoló kerámia mécsesházak és ilyesmik. Azért itt is volt pár jó cucc.
Szép lassan megérkeztem a térre ahol volt szinte minden amit lehetett enni, inni, vásárolni. Katlan Tóni sütödéje, Ráhel Flódni, Kürtöskalács, Kenyérlángos, Burgonyaszirom, Mézeskalács, Lángos, és még a Szamos is kint volt saját standdal ahol isteni rétes és fánk különlegességeket lehetett megkóstolni a már jól megszokott Ischler és Narancstallér vagy linzer mellett.
Hozzá kell tennem, hogy azért nagyon fáztam, főleg, hogy edzőcipőben mentem el hülyeségemre és egyébként meg hideg volt. 0 és 1 fok között mozgott a hőmérséklet ami nagyon hideg volt már nekem.





 És akkor nézzük a képeket a térről:






Gyönyörű volt. Azután még át mentem a bazilika elé, ahol a korcsolyapálya volt és a bazilikára fényjáték vetítés történt egész este. Na itt tudtam megállni egy HunDog-ot enni. Hatalmas kolbász egy nagy bagettben 3000-ért :) Hát persze nem az olcsósága és a jósága miatt szeretjük, hanem a hangulata miatt, meg ha éhes vagy muszáj megvenned. Nem volt rossz amúgy. Persze a külföldieknek ez 9€ ami filléreket jelent, ugyanis ez bécsben, vagy prágában 15-20€ is lehet. Összességében jó volt de úgy a 3. órára már annyira elfagyott a lábam, hogy zsibbadt már úgyhogy kénytelen voltam hazafelé venni az irányt. Ilyenkor télen felüdülés a metróban lévő meleg. Annyira jó volt, hogy majdnem el is aludtam rajta, azt elfelejtek leszállni.
Összességében nem bántam meg, hogy kilátogattam. Jó kis időtöltés volt és persze átvettem én is a hangulatát amit amúgy is szeretek. Ha tehetitek látogassatok ti is ki. Szép éjszakát!

Nincsenek megjegyzések: