2019. december 13., péntek

Szürke Pénteki Nap... Aréna Pláza...

Sziasztok!

Mai bejegyzésemben a múltkori depi után kicsit talán jobb hangulatú stílusban fogok írni. Talán egy kicsit jobb mint múltkor. Akkor nagyon magam alatt voltam plusz összeesküdtek ellenem a tárgyak is. Elegem lett kicsit. Kicsit nagyon. Idegesített az is, hogy csak költöttem a pénzt feleslegesen és nem voltam előrébb. Hihetetlen ami ma itt megy. Egyszerűen nincs élő ember aki megold dolgokat minőségben. Ettől ki vagyok már amúgy. Egyszerűen nincs!!
Mai délutánom hosszú idő után újra az Aréna Plázában töltöttem. Meglepődtem, hogy karácsony előtt, péntek délután meg tudtam állni a parkolóban és ráadásul bőven volt hely. És olyan csönd volt, hogy akár aludni lehetett volna. Hát mondom mi ez, halottasház? Azért bent voltak, olyan nincs, hogy nincsenek. Viszont azt nagyon sajnálom, hogy a Subway az megszűnt! Évek óta már megszűnt amúgy, helyette Pizza Hut Express van. Sajnálom nagyon mert nagyon szerettem. Finomak voltak nagyon a szendvicsek ott és egészséges is volt. Hála istennek a Guru az maradt. Volt egy találkozóm a keletinél úgyhogy a mai gyaloglást is kipipálhatjuk. Közben tudtam gondolkodni is. Egyszerűen nem értem mi van most mert megállt teljesen az eladás. Azt hittem ilyenkor még azért meg fog indulni egy kicsit. 11 nap van karácsonyig még hátra! Sok reményt nem fűzök a dolgokhoz amúgy. Majd meglátjuk mi lesz még. Mindenesetre nálam tuti, hogy a legszebb karácsonyi kidekorált pláza az az Aréna lett. Messze a legjobb bevásárló központ a városban, nagyon jó vezetőséggel. Nem sajnálják a pénzt a házra költeni. Színvonalas az év minden napján. Én úgy gondolom, hogy mások is vannak minőségi szemlélettel ugyanúgy mint én, igaz nem sokan, de azért vannak. Ezeket próbálom kiszolgálni én is amúgy.

Azért mára is rögtön két nagyon jó számmal is készültem. Ezeket most beágyazom ide és hallgassátok meg. A tőlem megszokott minőségi zenéről van szó.



Azért titokban remélem érnek még nagy meglepetések jó értelemben és akkor rám talál a boldogság újra. Legyen ez a végszó és legyetek jók ti is. Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: