2019. december 3., kedd

Csendes Hétközepe...

Sziasztok!

Most megint tudok írni, lazább kicsit az estém mint az ilyenkor megszokott. Nagy dilemmák előtt állok így az új évre nézve, remélem lassan sínre kerülök, de remélem nem úgy fogok működni mint a Máv! :D Most megint ilyen Justmusic-os nosztalgiázás közepette írom ezt a bejegyzést is, szól közben a Monitor Dandy-vel. Kicsit ilyenkor mikor ezeket a felvételeket hallgatok azon töprengek, hogy hol voltam én akkor amikor ezek live-ban szóltak és miért nem rögzítettem én is. De tényleg így visszagondolva annyi jó idő ment kárba régen. Amikor még teljesen más volt minden mint most. Sok buliban megfordultam már akkor is de nem elégben. Mint Klimó Krisztián aki minden Just-os buliban ott volt szerte az országban. És milyen jól tette :) Rengeteg élményt gyűjthetett, ismerhette a DJ-ket testközelből. Mára minden megváltozott. Én amúgy rendszeresen ki vagyok borulva, hogy hova jutott itt minden amikor folyamatosan abba ütközök, hogy nincs, megszűnt vagy nincs ember rá. Ilyenkor szoktam azon gondolkodni, hogy még hány szakmát kell kitanulni ahhoz, hogy a problémáim megfelelő minőségben orvosolva legyenek? Még a végén saját magamat is nekem kell megműteni mert orvos sem lesz. Nem túl fényes a jövőkép és talán az a baj, hogy vagyok elég intelligens ahhoz, hogy felfogjam mi közeledik és ez frusztrál. Gondoljunk csak a klíma vészhelyzetre. Amiket filmeket láttál az valóság lesz és előbb mint gondolnád mert a gyárak csak termelnek, gyártanak és nem tudom, hogy kinek?? Terminátor is megmondta: "Bennetek van az önpusztítás" Kemény! Minden a pénzről szól pedig mennyi minden más is van ezen kívül.
Én egyébként hasonlóan nem értem az emberi kapcsolatokat sem manapság. Nincsenek valós érzelmek. Mindenki tudja, mindenki beszél róla, mégsem történik semmi. Ez is érdekes de ebbe ne menjünk bele. Én megint vagy túl gondolom ezt is, vagy egyáltalán nem találom a fonalat és ha nem lehetek szerelmes, akkor inkább nem is kell senki, vagy lehetnék köcsög is és csak szexre járogatnék valakihez.Sokszor tapasztaltam azt, hogy nem kell a jó az embereknek semmilyen téren. Egyszerűen nem kell. Azt szeretik ha át vannak verve. Nem kell a jó ember a kapcsolatban, nem kell a jó termék a boltban, nem kell semmi. Azt szeretik, ha ki vannak használva, ha rá hazudod egy nem gyári termékre, hogy gyári és a többi. Én nem tudok ezzel azonosulni. Nem tudom valamire rá hazudni, hogy gyári vagy jó ha tudom, hogy az nem az. Ezért nem is vagyok állítólag jó eladó. De nem is akarok az lenni. Nem tudok a csajoknak sem hazudni, nem tudom szédíteni őket, nem tudok nekik ígérgetni, azt mondani amit hallani akarnak. Nem tudtam hazudni életem nagy pillanatában sem, amikor az lány akibe szerelmes voltam kérdőre vont. Pedig simán rá vághattam volna azt amit hallani akart és akkor másképp lett volna, de nem ment! Ezért máig ennek a dolognak viselem a következményeit. És persze senkit nem érdekelt ebben a helyzetben, hogy én milyen voltam emberileg. Természetesen ezután rögtön le zártam minden kapcsolatot mindenkivel és egyedül kellett maradnom egy évig majdnem. Persze én is hibáztam ezt nem állítom, hogy nem, de nem magyarázkodom, hogy mi volt mert ami volt az volt. Egy biztos! Valódi érzelmeim voltak és nem tudtam hazudni! Visszagondolva erre, annak, hogy őszinte voltam, mindig hátrányba kerültem és ez szörnyű, hogy így működik. Nem értékelte senki ezt nekem amilyen én voltam. Sem üzletileg, sem emberileg. És elvesztegettem 8évet feleslegesen úgy egy szakmában, hogy azt próbáltam elhinni, hogy jobb lesz majd. Hát nem lett! Most úgy érzem megint nekem kell egyedül kezembe venni az irányítást és már csak magamat nézni! Ezzel vágok neki az új évnek is. Jó azért sokszor visszagondolni a szépre is. Ez az oldal is rengeteg mindent hordoz ami nekem fontos. Egyszer meg remélem majd újra rám talál a boldogság és talán az őszinte érzelem is, vagy legalább lesz aki értékel majd. Nem tudom, hogy mennyi erre az esély, de reménykedem!

Szép estét! Stay tuned...

Nincsenek megjegyzések: