2019. december 9., hétfő

December 09....

Sziasztok!

Vegyes hangulattal indult a mai reggelem. Nem nagyon akartam felkelni és elkezdeni a napot. Borongós és esős szar idő volt ahogy kinéztem az ablakon. Egyszerűen nem tudtam elkezdeni a napot... Fáztam is reggel kikelve az ágyból. Ez nem az én napom, gondoltam magamban...
Tegnap eléggé magasra tettem a lécet az érzelemdús bejegyzésemmel úgy érzem. Igazából csak leírtam ami bennem volt, amit éreztem. Egy ismerősöm azt mondta rá: "Meseszép vallomás", "Bárcsak én is tudnék ilyet", valaki meg: "Bárcsak én is kaphatnék ilyet"...
Tulajdonképpen ez belülről jön. Én úgy gondolom, hogy a valódi érzelmeket nem szabad titkolni  mert a mai világban úgyis kevés van belőle. Én úgy gondolom ha valaki néha ki tudja fejezni az érzelmeit vagy érzéseit az nem "nyálas"
Amióta ez a blog megy, azóta mindig is az őszinte dolgokról szólt. A pillanatokról, megélni valamit, szeretni valakit, vágyni valamire és hallgatni valamit. Éveken keresztül ível már és sokszor jó visszaolvasni. Na de térjünk vissza a mai napra.... Szóval csak el kellett indulni ma is elintézni a dolgokat. Kicsit úgy érzem van bennem most egy kis belső szorongás ami miatt nem vagyok túl jól. Csak nem akarom, hogy újra vissza jöjjön a szörnyű fájás... Nem akarok újra kezelésekre járni... Biztos vagyok benne, hogy lelki eredetű a dolog. Megvisel eléggé a változás. Legyen az élethelyzet, környezet vagy bármi. Azért tartom magamban a lelket és bizakodva várom a karácsonyt.
Sokat gondolok arra, hogy talán jövőre jobb lesz. Próbálom elhessegetni a negatív gondolatokat és jövőképeket... Senkinek nem ajánlom, hogy ezeken gondolkodjon. Jobb nem is tudni róla. Na de ne beszéljünk ennyire negatív dolgokról mert az igazság általában negatív de nem akarom lehúzni a hangulatot most.
Délután mikor már túl voltam a munkán és az ügyeket is elintéztem, rábukkantam a youtube-on egy nagyon érdekes videóra. A legendás Mercedes S600 V12 építésébe. Arizonában forgatták és a lényeg, hogy egy roncs autó árverésen bukkantak rá és nyerték meg a licitet 850$-ért. A leírásban motor nem indul, autó nem vezethető és sérült állapot volt feltüntetve. Hozzá kell tenni, hogy az autón gyári AMG felnik voltak amik már önmagában értek 850$ tehát tulajdonképpen az autó ingyen volt :) Hihetetlen. Na és az a lényeg, hogy elkezdték építeni az autót. Rendbe hozni. Aki nem ismerné, ez egy 2001-es W220-as S600 V12 5.8L-es 362LE 5gang Tiptronic váltós, ABC Airmatic légrugós full limuzin. Eszméletlen szívó benzines, fantasztikus hanggal. Egy élő legenda. Fantasztikus luxus volt abban az időben amikor ez kijött és máig megállja a helyét. Gyári adat szerint 13.5L-es átlag fogyasztása nem is tűnt olyan eszeveszettnek, bár szerintem 16 alatt nem lehet vele eljárni. Azért ez egy 2tonnás autó kb. De gyönyörű lett a végeredmény és fillérekből meg csinálták végül. Két ajtót kellett le cserélni, fényezés, új kereket, és ami a legjobb mint minden ilyen autó ABC légrugó hibával küzdött ami végül kiderült nem a hidraulika volt a hibás. Így egy tökéletes légrugó rendszer is volt benne. Jó lehet egy ilyet vezetni az tuti.

Mára ennyi. Legyetek jók.

Nincsenek megjegyzések: