2019. december 27., péntek

Nálam Változatlan...



Sziasztok!

Így karácsony végeztével is lesz bejegyzés és kicsit már egy más szellemben írom ezt most mint a korábbiakat. Igaz a fa áll, nem dolgozok egészen januárig és még mindig pihenhetek. Ahogy láthatjátok a fejlécben most egy különlegességet osztottam meg amit nem hiszem, hogy sokan ismernek, kivéve ha esetleg szereted a techno-t vagy a house-t. Christian Löffler a legelső nagylemezéről. Nekem mind a két nagylemeze megvan a playlistemben az ipod-on így elő szokott kerülni viszonylag sokszor.
Hála istennek ma is napsütéses idő volt itt a balatonnál és egészen végig az új évig ez így lesz szerencsére, nem kell befelé fordulni valami sötét esős idő miatt. Idén műjég pálya is várja a látogatókat a Silver előtti részen már régebb óta, így aki akar úgy is tud korizni, hogy a balaton nincs befagyva. Eddig szokatlanul enyhe a tél, kíváncsi leszek majd a folytatásra. Egyszer leesett a hó idén és meg is bénult a fél ország. Vicc!
Ilyenkor én azokat szoktam sajnálni akik nap mint nap vonattal járnak munkába és ki vannak szolgáltatva ennek a tetü mávnak! Na hát az szörnyű! Összességében a mai nap szinte semmit nem csináltam ami említésre tehető, így pihenéssel telt a nap. Délután elkezdtem kicsit körbejárni, hogy ki fogja megcsinálni az autómon a küszöböt és eléggé elkeseredtem, hogy szinte nincs élő ember akit tudnék, hogy hozzá nyúlna. Kicsit csapdába kerültem ezzel mert az autó értéke nem sok. Nem tudom mit tegyek? Viszont meglepődve tapasztaltam az új suzuki hybrid árát! 4.100.000Ft-ért megkapod a legjobban felszerelt hybrid modellt a létező összes extrával, 5-ös kézi váltóval és GLX felszereltséggel. Ebben olyan újítások is vannak amire az ember nem számít egy suzukitól. Ez már nem a mi autónk feeling! Persze nem is Esztergomban készül hanem már teljesen japán gyártás. Ami meglepő még az ár/érték arány mellett, hogy az autó kb 900kg összességében amit meglepően jól repít a kis 1.2-es 90Le szívó benzines motor. A hybrid városi átlag fogyasztása 4.9L alá is vihető ami szerintem eszméletlen jó. Hát itt most az a kérdés, hogy valaki el tudja fogadni az alsó kategóriát és nézegetni a suzuki jelet a kormányom, vagy mélyebben a zsebbe nyúl és vesz egy nagyobb kategóriás autót vagy esetleg egy bizonytalan előéletű használtat. Én is ebben a dilemmában vagyok egyébként. Na de ennyit erről most, legyetek jók mindenképp és holnap jövök újra. Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: