2019. december 15., vasárnap

Szombat És A Hypnotized...

Sziasztok!

Tegnapi bejegyzésemben osztottam meg egy vadonatúj szerzeményt Tim Schaufert-től amihez vissza kell most kanyarodnunk kicsit mert azóta elég sokszor újra kellett hallgatnom annyira jól sikerült a dal. És Cashforgold énekhangja meg egyszerűen simogató azt kell mondjam. Fantasztikus!

Úgy építkezik a dal mint sokszor az érzelmi világom. Van benne harag, düh, csalódás, érzelem, bizonyítás és sok minden más. Sokszor lepörög egy pillanat Vele belül... Ahogy belenyúlok a hajába és közben a szemébe nézek... Látom benne az érzést... Látom benne a tűzet, a szenvedélyt...

Ha jó videós lennék fantasztikus videókat forgatnék az érzéseimből... Bár én nem akarok youtube sztár lenni... Nem vagyok elég kreatív hozzá sajnos és nincs megfelelő stábom sem ehhez.
Persze az ember sokszor elkalandozik, jó lenne sok minden. Jó lenne a hobbidnak élni, jó lenne megtapasztalni azt, hogy véghez is tudod vinni azt ami érdekel ami esetleg a hobbid és nem szabhat gátat semmi sem neki. Mostanában sokat nézek autós videókat ahol árverésekről vesznek sérült, rossz autókat és állítják újra talpra őket. Van egy srác arizonában akinek a csatornáját nézem, rengeteg luxus autót tudott már építeni úgy, hogy még nincs 20 éves. 17 évesen 100milliós kocsikat mutatott be az iskolájában. Hihetetlen. Engem nem a pénz oldala érdekel, sokkal inkább, hogy azzal tud foglalkozni ami a hobbija és van is benne öröme annak ellenére, hogy a pénz nem akadály. Én is imádom az autókat és nagyon szokott érdekelni az, hogy hogyan állítunk valamit talpra. Az én szakmámban is nagy sikerélmény, ha valamit vissza hozok az élők közé amit más már kidobott.
Ezen kívül a délutánom unalmasan telt, kicsit el vagyok keseredve, hogy semmi nincs. De tényleg. 0.
Várom már nagyon, hogy 2 hét teljesen OFF legyen és csak arra koncentráljak ami nekem fontos és ami teljesen más mint a munka. Ki szeretnék kicsit szakadni abból a környezetből.
De azért lesz minden nap poszt.
Mára ennyi. jó éjszakát.

Nincsenek megjegyzések: