2019. december 18., szerda

The Divergent... My Blood... By: EG...

Sziasztok!

Ma egy kicsit vidámabb témákról fogunk beszélgetni. Jobb hangulatban voltam ma, talán ez köszönhető a napsütéses időnek. Tulajdonképpen pihenéssel töltöttem a mai napot a hétköznapi teendők mellett. Kimondottam jól esett a mai nap.
A délután folyamán elém kerültek régebbi dolgok és a Divergent trilógia első fantasztikus része is. Az a film egy csoda számomra. És itt a könyv is ami még több izgalmat rejt mint a film. Megjelenéskor vettem meg és olvastam el a film megnézése előtt, de szerintem el fogom olvasni még egyszer. Ami még különösen említésre méltó az a hivatalos soundtrack. Nekem Ellie Goulding egy fantasztikus különleges hangú énekesnő. És annyira eltalált dallamokat írtak a film érzelem világához, hogy libabőrös leszek ha meghallom. Nagyon jó.
"Egyetlen döntés amitől megváltozol és megváltozik az életed is" "Te vagy a kiválasztott Tris"
A hivatalos soundtrack is megvan méghozzá legálisan megvásárolva az iTunes áruházból tömörítésmentes AIFF formátumban. Ez azt jelenti, hogy teljesen veszteségmentes nagy felbontású hangsávok egy fájlban több mint 1200kbps és 44.1khz natív CD minőség! Mert amióta létezik digitális zenehallgatás, azóta létezik minőségi nagy felbontású audio is. Hol van ehhez képest az MP3?? Hát rohadt messze!! Még a 320kbps MP3 is eléggé messze ha van egy jó fejhallgatód ami képes Hi-Res audio lejátszására akkor te is megtudod. Az MP3 egy agyontömörített szar egyébként. Aki meg Apple ököszisztémát használ, az tudja, hogy azért Steve-ék amikor feltalálták az iPod-ot akkor egy rohadt nagyot álmodtak és a kazettás walkmanből átrepítették az embereket fény évekkel előre a digitális világba az AIFF és az Apple Looseless formátumokkal!
Na de ennyit a technikáról, nézzük akkor a zenét is. Érdemes meghallgatni. Annyira jó szám! A filmben is pont ott csendül fel ahol éppen kell. Nagyon jó!!
Itt is megmutatkozik, hogy a különleges zenéket nagyon szeretem... Ennél már csak a különleges embereket szeretem jobban akik valamilyen értéket is hordoznak magukban.

Nincsenek megjegyzések: