2019. december 26., csütörtök

2019.12.26. Karácsony Másnapja...

Sziasztok!

Ma karácsony másnapján is van új bejegyzés ahogy ígértem. Annyira gyorsan eltelt, szinte még fel sem fogtuk és máris a végén járunk. Mindég évben azt érzem, hogy egyre gyorsabban múlik el a karácsony. Próbálok minden időt a fa mellett tölteni mert nekem ez ilyenkor a nyugalom. Ez tölt fel energiával és érzelmekkel. Jó végre önfeledten kikapcsolódni is a családban, felszabadultan.
Mai nap az RTL híradója egy budapesti konditeremben forgatott és foglalkoztam a témával, hogy mennyien mennek le edzeni a nagy kajálások előtt vagy után. Na ma én is tettem egy kicsit magamért és elmentem egy közepesen erős bicikli körre. 13km volt de annál intenzívebb mert nagy szint különbségek voltak és emelkedőn felfelé még iszonyat ellenszél is volt. Nem mondom sütött a nap, de azért a 8fokos időt megéreztem. Nem szeretek úgy izzadni, hogy közben kint vagyok a hidegben. Nagyon keményen megdolgoztatta a tüdőmet is most ez. De nem mondom, hogy nem volt jó. Ilyenkor is olyan gyönyörű tiszta panoráma fogadott, hogy leírhatatlan. Csak azért én nem annyira szeretek úgy biciklizni, hogy nem ideálisak a körülmények, de azért természetesen kibírtam. :)
Én most nagy lendülettel szeretnék indulni 2020-ban. Több szempontból is. Üzletileg is. De többet szeretnék fordítani a karrier mellett más dolgokra is amik fontosak nekem. Remélem sikerül megvalósítani. Én azt tanácsolom nektek, hogy élvezzétek ki az ünnep minden pillanatát ami még hátravan, és legyetek együtt! Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: