2019. december 22., vasárnap

2 nap Karácsonyig... Az utazás...

Sziasztok!

Szinte nem is emlékszem mikor keltem utoljára olyan korán mint ma. Hajnal 5, sötét, hideg és álmosság. Asszem ez nem lesz a kedvencem! Rosszul is aludtam és 5-7-ig még nem is éreztem fáradtnak magam, aztán 8 körül úrrá lett rajtam és a legrosszabb fázis szállt rám. Nem bírtam nyitva tartani a szemem és fájt is már... Ahhh szörnyű. A másik dolog, hogy isten mentsen meg titeket a Máv-tól, hogy azzal utazzatok! 5év után most kénytelen voltam vonattal utazni, de hát rosszabb mint valaha. Hideg van, sötét van, lassú is, késik is. Szóval kész csőd! Mondjuk korábban is csak az IC-ken utaztam ami egy fokkal jobb volt, de ott is volt olyan, hogy állnom kellett "szabálytalanul"...
06:03-kor már a buszmegállóban sötétben, 2 bőrönddel megszakadva vártam már a buszt. Utólag is elnézést akiket 05:30 körül az utcában felébresztettem azzal, hogy húztam a betonon a bőröndöket :)
A metrón is szinte senki nem volt még vasárnap, karácsony előtt, hajnalban. Nem volt meglepő. Fél órával előbb értem ki a délibe mint az indulás úgyhogy legalább volt még időm enni valamit. Éhes voltam valahogy pedig 9 óra előtt nem nagyon tudok enni, de valahogy most éhes voltam. Legalább volt időm a hidegben ennem valamit. Azért jó utazgatni még mindig az országon belül, nem mondom, hogy nem, de nem így! Ha nyugat európai szinten lenne a közlekedés akkor egy szavam se lenne. De hát fényévekre vagyunk ettől. Sajnos sokszor rá kell döbbenni, hogy ez bizony Balkán! Sőt a Balkán már jobb mint mi. Én voltam többször Rigában például. Volt szovjet állam, de olyan modern mintha valahol, valami kínai nagyvárosban lennék. Iszonyat fejlett. Na hát mi ettől is fény évekre vagyunk. Ez olyan tipikus magyar! Drága minden és szar is! Folyamatosan élem meg ezeket a tipikus magyar csalódásokat amúgy amikor bármilyen szakterületen keresek segítséget a problémám megoldására és nem találok. Szinte sok esetben jobb lenne ha én tanulnám ki és oldanám meg magamnak, de minden szakmát nem lehet kitanulni. Lassan már műtsem is meg magam ha túl akarom élni mert kórházba ha bekerülsz, onnan élve nem jutsz ki. Jó kilátások!
Ha valaki szeretne egy kis képet kapni arról, hogy például milyen Amerikában élni akkor látogassa meg Fiona csatornáját a youtube-on. (Fiona Bones) aki mesél arról, hogy milyen kint az élet. Na Ő például egy fantasztikus mondhatni amerikai lány aki 5 nyelven beszél, köztük magyarul is, (persze nem hibátlanul és írni sem tud hibátlanul magyarul), de ahhoz képest, hogy Ő sosem gyakorolja a magyart, ez szuper. Kivel gyakorolná a magyar nyelvet Kaliforniában? :) Bírom a kommentelőit, hogy fikázzák, hogy beszél magyarul. De basszus amerikában él, Ő amerikai és sose beszél magyarul szinte! Ehhez képest szerintem szuper.
Pff szóval a mai 5órás utamat kitörölném a napból, de attól függetlenül jó volt. Persze fel lehet fogni kalandként is, de akkor basszus legalább ne hajnalba! :)
Mondjuk én a buszt jobban szeretem mert sokkal kényelmesebb és jobb a színvonala. Mindegy januárban kész lesz az autóm remélem és megszűnnek akkor a nehézségek.

Köszönöm, hogy ma is engem olvastatok. Stay tuned...

Nincsenek megjegyzések: