2021. február 27., szombat

2021.02.27....

 

Hétvége! Napos, de már annyira nem meled február végi hétvége. Kicsit kimozdultam és elmentem kicsit bevásárolni. Olyan tömeg volt mindenhol mint állat. Nem értem az embereket így hónap végén mi van? Elindult a kert szezon is úgy látom mert tízesével vitték a 60L-es virágföldeket. Hihetetlen. Közben megint nyakunkon a teljes zárlat híre. Keményen vagyunk a harmadik hullám elején. Szinte ugyanaz mint egy évvel korábban. Eszméletlen. Hétfőn már március van, remélem, hogy elindul a kereslet is, hogy megint digitális oktatás veszi kezdetét. Na de erről ennyit. Nézzük inkább mi az amit most megosztottam veletek. Menual legfrissebb száma. Eléggé hidegrázós. Fantasztikus érzelemvilág mint mindig. És ezt a számot most neki küldöm! Alexa ezt most neked küldöm mert azóta hiányzol amióta ismerlek! Azóta hiányzik az érzés! Egy ideje már rólad szólnak a gondolatok, a blogban ami olyan rég született... Úgy gondolom ez a szám van olyan mély érzésű mint te. És talán megérted mi az, amit mondani akar. Mi az amivel simogatja a szívedet. Egy különleges kapcsolatra vágytál, vágsz amióta elsőként "beszéltél" nekem róla. Nem hétköznapi stílusra, olyanra ami nem olyan mint a nagy tömegek. Hát ez a világ eléggé nem hétköznapi, különleges és érzelmes. Tudom, hogy arra vágytál mindig is, hogy olyan kapcsolatban élj amiben számíthattok egymásra. Nem vágysz nagy dolgokra csak őszinteségre, megértésre, elfogadásra, figyelemre. Tudom mennyire fontos neked, hogy figyelmes és megértő legyen. Én úgy ismertelek meg aki képes kompromisszumokra is azért, ha valakiben látja a "csodát". Mert aki őszintén tud szeretni, abban ott a csoda. Aki tud és akar is a másik feled lenni. Nem akar megváltoztatni, csak segít ha bizonytalan vagy. Irányít amikor nem tudod merre van a következő lépés. De hagy teret neked is kibontakozni. Mert azért fogja a kezed... Melletted van... És tudod, hogy én ugyanerre vágyom? Mert nekem az a nő, aki mellettem tud őszintén nő lenni! Akinek meg tudom ezeket adni. Akiért van értelme... És aki ennyire különlegesen gyönyörű! :$$ Elég mélyről jövő lett most ez a bejegyzés, de a zene kihozta belőlem az érzéseket. Felszínre segítette. És titokban azt is tudom, hogy a kék szeműek jönnek be neked... :$$ Azt hiszem ez egy eléggé őszinte vallomás lett most. Remélem így most más is láthatja, hogy van még a világon őszinteség és őszinte érzés, amiért megéri küzdeni. Mert ha valaki őszintén megfogja a kezed, akkor érezheted, hogy a lelked is mennyire szorítja...

Mára ennyi... Stay Tuned...

Menual - Sedative



Nincsenek megjegyzések: