2021. február 17., szerda

2021.02.17....

 Sajnos tegnap nem tudtam bejegyzést írni, de ma itt vagyok újra, hiszen ma nem igazán volt dolgom, úgy ment el az egész nap, hogy nem csináltam semmi érdekeset, miután megoldottam ez egy hete húzódó hibajegyem. Nem volt egyszerű, de végül megoldódott. Így estére újra előkerült a My Love című szám is, amit ugye a blog fejlécében láthattok már egész régóta. Ez egy különleges érzelemvilágú szám, ami felvonultat mindent a témában. És most újra meghallgattam, közben írok, érzésekről, emlékekről. Kicsit megint elegem lett ma abból, hogy egész nap fázom, fáradt vagyok és megint fáj a fejem is. Unom már ezt a hideget. Utálok fázni, sokkal rosszabb attól amikor nyáron melegem van. Mert ha meleged van, még mindig valahogy szabadabb vagy, de ha fázol, nem tudsz mit tenni. Akkor a hideg a csontodig hatol. És már nagyon unom ezt. Így nyűgös is vagyok már tőle. Teljes nyugalommal mentem ma el vásárolni délután, rég éreztem ilyet, hogy nem kell rohanni mert rá érek és nem vagyok feszült. Gyakrabban kellene ezt éreznem. Nem szabadna hagyni, hogy ennyire feszítsenek. Amíg az ember ennyire kiszolgáltatott addig sajnos tűrnöm kell. Már 5 éve vagyok ebben a feszítésben és már láttam a fényt az alagút végén, remélem idén már ki is lépek a fényre. Nagyon jó lenne. A lelki ékszerdobozról meg egyszerűen semmi hírem. Fogalmam sincs merre lehet, mi lehet vele. Nagyon hiányzik. A legkülönlegesebb személy akivel valaha találkoztam. Nem éreztem még ilyet soha senki felé mint nála. Annyira leírhatatlan. Egyszerűen maga a "dög"! :) Imádom a mély érzéseit és a mély gondolatatit, mert magam is ilyen vagyok. Csak nagyon hiányzik! Jó lenne ha beszélhetnék legalább vele. Bárcsak itt lenne. Vagy legalább közelebb. Mindig gondolok rá, minden nap. Nehéz nélküle, az érzések nélkül. Nehéz valamit elfojtani amit inkább felerősíteni akarsz. Nehéz elfogadni valamit amikor inkább elérni akarod. De bizakodó vagyok. Talán egyszer újra rám talál. Rá jön belül, hogy én lennék az aki megbecsülné és boldoggá tenné. Én lennék az aki elfogadná és őszintén szeretné! Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: