2021. február 20., szombat

2021.02.20....

Folytatjuk a tegnapi gondolatmenetet és a House világába csapunk bele újra, ugyanis ígértem egy komoly modern remixet mára a Greece 2000-ből. Na ez az egyik kedvencem ami most igazán ütni fog! Mindenképp hallgassátok meg. Természetesen játszom én is már a lejátszási listám része ez is mert ez a feeling örök. Jó visszaemlékezni ezekre az időkre. Pedig az eredeti már 24 éves! Azért itt a blogban is megfordult pár igazán komoly remix és Dj set az elmúlt évtizedben, szóval átélhettétek velem a 2010 előtti igazi bulik hangulatait. Hát igen 2008-2009-ben elég sokat tomboltam Kecskeméten. Állandó vendég voltam. Ezek voltak a legszebb idők a fiatal koromból talán. A bejegyzés végére tartogatok még egy remixet. Akik a magas BPM számot szeretik akkor azok biztosan tombolni fognak rá. Régi Studio-s vagy Dokk-os időkre emlékeztet. Azoknak a helyeknek is már mióta vége. 2014-se ma volt. A "királyság" összeomlása. Több mint 10 millió vendég, több mint 1000 buli és éjszaka. Ha összeadnánk, évekig pöröghetne a lemezjátszó egyfolytában. Szép idők voltak ezek a magyar éjszakai életben. Mára semmi nem maradt csak az emlékek. Most meg aztán a vírus miatt meg amúgy is minden meghalt. Nem is hiszem, hogy újra lesz ebből olyan mint előtte... Gyárthatnék összeesküvéseket, de ezt inkább hanyagolnám most. Ez az oldal nem erről szól. Itt a zenéé a főszerep és az érzéseké. Meg persze az én világomról szól. Biztos vannak akik régóta követnek, így tudhatják milyen korszakok voltak ebben az időben amikor én voltam fiatal. Aztán csak reménykedni tudok, hogy ez egy jó kis időutazás volt mindenki számára aki olvasta. Kellően érdekes és különleges. Mert persze robogunk tovább. Már a 2021-es évet tapossuk és remélem nem lesz megállás. Mert nincs más hátra, mint előre! Stay Tuned...


Nincsenek megjegyzések: