2021. február 2., kedd

2021.02.02....

 Tegnap elég komoly érzelmi állapotban voltam este, született is ugye két bejegyzés. Minden nap más. Egyszer jobb, egyszer rosszabb, de mindig ugyanaz a cél. Persze most is mint minden nap, a zene szól és a gondolatok jönnek. Az extrém sok munkám mellett, ilyenkor este próbálok meg kikapcsolódni. Csak nagyon nagyon rossz egyedül. Mert nincs kivel ezt megosztani. Napközben mostanában eléggé nagyon leköt a munka. A cégvezetés nem egyszerű a mostani helyzetben, hogy talpon tudjak maradni. A szaktudásommal szerencsére sikereket tudok elkönyvelni ebben az évben is. A sok éves megfeszített tempó végre meghozza a gyümölcsét. Végre ott tartok, hogy sikerült le tenni valamit az asztalra és végre sikerült sok szkeptikust is nemhogy megdönteni, de le is körözni. Mert ez az a szakma ami ma a világot is irányítja és amikor mások fékeznek, te ott tudsz gyorsítani. Ahogy haladunk előre az időben, úgy lesz egyre kevesebb a szakember és a valódi szaktudás. Így meg aztán bőven tudsz piacképes lenni. Sokat elmélkedek azon, hogy vajon megérte-e évekig ülni ott a plázában mint a verebek az ágon. Persze valahol mindenki elindul, de nekem ez 2008-ban szintén egy kényszerpályának indult ahol aztán ott ragadtam és sajnos sok hibát is vétettem. Mert azt az energiát és tudást, időt fordíthattam volna magamra is. Inkább magamra kellett volna. De persze ez már most késő. A lényeg, hogy most felfelé ívelek évek óta. És büszke vagyok, hogy végre meg tudom azt az érzést amit apukám is át érzett mikor én születtem, hogy na most van az a helyzet, hogy meg tudok adni a fiamnak mindent és tisztességgel fel tudom nevelni. Az a baj, hogy a dolgok nem változtak, de a világ és a felfogás igen. És így nagyon nehéz, de ebbe nem akarok belemenni. A kötelességtudat és egy tucatnyi más szó is hiányzik a mai fiatalokból. Idén végre kész lesz a lakásom is, és majd akkor még egy szint arra, hogy megkapjam a visszaigazolást, hogy igen, valamit elértem. Boldog lennék, ha azzal a lánnyal tudnám megosztani akit szeretek.

Holnap jön a névnapom is, a család egy kis köszöntéssel készül amiért előre is köszönetet mondok nekik. Nagyon jól esik. Anyukám egy kisebb tortával is meglep, tudja mi kell nekem :) Persze fogok új bejegyzéssel is jönni. Addig meg Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: