2021. február 4., csütörtök

2021.02.04.... Letter Of Love...

 

Szokatlan bejegyzést teszek most közzé és egy még különlegesebb számmal is készültem a mai estére. Bár nem vagyok most jól, de azért írok pár sort, hogy mit is érzek. Szenvedek! Fáj ott belül... A hasam... Gyötör a lelki teher... Bárcsak itt lennél... Mindennap gondolok rád. Gyönyörű ez a szám is ami frissen került bele a lejátszási listámba. Ez nem más mint a Letter Of Love. Mert a legszebb "iromány" mégis csak a szerelemről szólhat. A csodás érzésekről. És ez a szám ezt hozza is. Van benne boldogság, hiány, magány, kis csalódás is, meghitt pillanatok és minden ami kell. Gyönyörű egy szóval. Bárcsak neked írhatnám a dalt, neked játszhatnám... Nyugodtabb lenne a lelkem ha közel érezhetnélek magamhoz. A mai nap a napsütésben sokat gondolkodtam amíg volt fölös időm amíg kocsiztam. Felszabadult érzés volt mint mondtam tegnap és jó volt, annak ellenére, hogy azért volt elintézni valóm és pont a kijárási korlátozás kezdetére értem haza. Este sodródtam az árral, hallgattam a zenét a kocsiban és csak mentem, néztem a fényeket, vártam, hogy haza érjek. Ilyen egy mély érzésű ember aki ebben él. Tele van gondolatokkal, vágyakkal, akarattal. Mint ez a szám ami leírja mennyire hiányzol! Csak remélni tudom, hogy néha azért gondolsz rám. Szeretném örökre fogni a kezed... Ha eddig nem tehettem, most már mindig szeretném... Tarts ki! Jövök holnap is... Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: