2021. február 1., hétfő

2021.02.01....

 


Új hónap kezdete, de változatlan gondolatok és érzések. Most is szól a zene a fülemben, mert mi más lenne ha nem a zene? Skeler - Akita!! "Take Me Home"... egyszerűen fantasztikus az érzelmi környezet és a stílus. Nemrég jöttem rá, hogy mennyire érdekel és megérint a kortárs művészet! Fantasztikus ez a neon light photography. Egyszerűen annyi mindent mond egy egy kép. Dasha albuma egyszerűen leírhatatlan. A pillanatok amiket felvonultat. A hangulat, rá a zene, egyszerűen borzong a lelked amikor át érzed. És vannak ilyen személyek és személyes pillanatok akik, amik ilyenre képesek. Csak szinte elérhetetlenek számomra. Olyan ez mint egy függőség. Csak nagyon különleges. Nehéz erről beszélni olyanoknak akik még nem éltek át hasonlókat. Mert el sem tudják képzelni milyen ez a világ. És bennem is nagyon sok a kérdés! Vele kapcsolatban... És évek óta nem kapok válaszokat de még fél válaszokat sem... Nagyon frusztráló! Teljesen összezavar és már sok esetben az életminőségem veszélyezteti... De akkor is, én akarom! Akarom ezt, Őt! Egy megmagyarázhatatlan kötődés amit egyszerűen nem tudsz elfelejteni, nem tudsz tőle szabadulni, mindig visszatér. Egész kiskoromra vezethető vissza ez a mély érzelmi világ. Sokszor rajzoltam, mutattam meg képekben és ha értenék hozzá eszméletlen videókban írnám le azt amit érzek. Csak ehhez nincs sajnos tehetségem. Irigylem ezeket a művészeket akik például ilyen képeket tudnak alkotni mint ez is ebben a bejegyzésben. El tudják kapni a pillanatot és amikor rá nézel rögtön a szívedbe markol és azt érzed KELL! Ez kell!! Na ezt akarom én is! Bárcsak létre tudnék hozni... Nagyon sokan szerették az egyedi irányzatú zenei világom is mert olyan mixeket hoztam létre amiben teljesen új értelmet kaptak számok és sokaknak ez tetszett. A zene mellett egyedi stílusommal is szeretnék "hódítani" mert úgy érzem a mai világban csak az jelent kiutat, ha hiszünk valamiben, ha tudunk alkotni a minket körülölelő tényezők ellenére is. Ha képesek vagyunk egyediek lenni, ha éltetünk egy irányzatot ami előre visz minket. És igen sokszor ehhez segítség kell, de tartsunk akkor össze és együtt sikerülhet! Mert mindig a különleges emberek hozta létre csodát. Én így gondolom, és lehet, hogy különc vagyok, de én büszke vagyok arra, hogy ilyen vagyok és kitartok valami mellett amiben hiszek. Nem félek felrúgni az élet rendjét azért mert mást akarok, mert nem a sablont akarom! Én a különlegest akarom! És még akkor sem félek, ha ezzel kiszámíthatatlanságba sodrom magamat. Mert sablon lehet bárki, de egyedi nem lehet akárki! 

Csak egyszer jönne már egy jel. Csak egy jel vagy komment vagy bármi! Hogy jól csinálom! Csak egy apró visszaigazolás. Jól esne... És mit nem adnék, ha kaphatnék én is ebből az egyedi világból... De majdnem, hogy lehetetlen ilyen párt találni magad mellé, azért is ragaszkodom ahhoz akiről tudom, hogy ilyen... Mert más szóba sem jöhet. Engem nem vezetnek meg többet... Jövök holnap is! Stay Tuned...

Úgyis nemsokára itt a névnapom, legalább ünnepeljem meg idén kellőképpen lelkileg...

Nincsenek megjegyzések: