2020. május 31., vasárnap

2020.05.31....

Sziasztok!

Mai bejegyzésben sok témával fogunk foglalkozni és megosztok pár pillanatképet is. Ma valami borzalmas idő van itt. 11fok és eső és hideg szél. Fűteni kell a lakásban annyira hideg van. Mintha Ősz lenne vagy tél. Beszarás! Holnapra meg már 20fokot mond a fejem meg szét nyílik...
Szóval a mai napon bentlakásos programok voltak, úgyhogy ki is használtam az alkalmat és részt vettem egy online coaching előadáson. Hát ez tulajdonképpen baromi érdekes ha az ember meg tudja engedni magának, hogy saját coach-a legyen. Sokat tud segíteni, de elsőre eléggé bonyolultnak hangzik és rettentő önuralmat és tudatosságot kíván amit véleményem szerint kevesen tudnak megvalósítani. De abban biztos, hogy igazuk van, hogy az életünk nagy részében a non verbális kommunikáció kerül előtérbe, azaz az adott szituációban a résztvevő személyek érzik a rezgési energiánkat. Ez különösen igaz a párkapcsolatokban ami tulajdonképpen egy játék és egy non verbális kommunikáció, főleg az elején. Na most egy ilyen helyzetben amikor nagyban befolyásolnak a pillanatnyi érzések, érzelmek akkor azért az emberek kis része tud tudatos lenni én úgy gondolom. Tehát én nagyon nehéznek érzem ezt. Jó persze biztos vannak nálam sokkal jobb csajozók is, akik tudják mindig eljátszani azt amit éppen a másik fél hallani szeretne. Én úgy gondolom, hogy aki erős érzelmi személyiség annak ez nehéz tud lenni, könnyen el tud menni abba az irányba, hogy nem magát adja, hanem próbál megfelelni annak a személynek akit nagyon akar vagy ilyesmi. Tulajdonképpen ez egy hiányérzet ilyenkor magunkban. Na erre tanított a Coaching mai előadása, hogy ebben a helyzetben mi a megoldás. Én úgy látom, hogy nagyon nagyfokú önismeret és meditáció kell, hogy jól tudd kezelni ezeket magadban és megfelelően kommunikálj non verbálisan is a másik felé. Visszagondolva sok esetben tudom hol rontottam el. De mint már korábban mondtam, sok esetben tévúton jártam. Olyan kapcsolatban voltam amiben nem éreztem jól magam, próbáltam magamra erőltetni meg ilyenek. Aztán csak alakult valahogy. Most meg már teljesen más minden mert megváltoztak a szokások és az emberi kapcsolatok is. Annyira nehéz lett, hogy sok esetben szükség van külső segítségre úgy gondolom. Persze attól függ, hogy milyen minőségben szeretnél kapcsolatot. Szóval tanulságos volt számomra nagyon ez az előadás. Szeretem fejleszteni magam.
Szeretek olyan dolgokat tanulni amit a való életben is hasznosítani tudok.
Aztán folytatódott a nap és sok tesztvideót néztem ugyanis mint tudjátok autóvásárlás előtt állok amibe eléggé hirtelen kerültem. Szeretem körbejárni a dolgokat mielőtt döntök, főleg ha olyanról van szó ami igazából hosszabb időre szól. Szeretem itt is az egyediséget mint az élet minden területén. Ezt már meg is szokhattátok tőlem. Úgyhogy ma újra a hideg elől a lakásba szorultam. Remélem holnap jobb lesz tényleg és tudunk a kertben ebédelni mert elég különleges vadból készült ebéd lesz. Nemrég volt nagybátyám vadászaton és kapott vagy 8kiló húst. Ezért szeretek annyira itt lent lenni mert annyira más környezet. Más dolgokat csinálok és ki tudok szakadni a hétköznapi pörgésből és a monotonitásból. Voltam lent a napokban a parton is. Gyönyörű a part és a kert is a mólón. A sok rózsalugas és az egész hangulata. Instán osztottam is meg képeket de ide is teszek fel. Persze, hogy ne legyen tökéletes, itt a sok virág miatt el is indult az allergiám. Még kezelhető állapotban. Nekem ez a május, június időszak a kritikus. Utána már jobb.
Úgyhogy összességében határozott, motivált életet szeretnék már élni és azon leszek, hogy ez meg is legyen. Minden más hülyeségre nem érek már rá. Nem akarom az időt vesztegetni. Az idő a legnagyobb érték mostanában. Egy lányban is a különlegességet keresem, az összhangot, az egyediséget. A kapcsolatban meg azt, hogy, hogy tudunk együtt működni. Hogy tudunk egy egész lenni és kettőnk között megtalálni és megtartani a körforgást. A vonzalom egy ilyen körforgás például. Amikor mindketten ugyanannyit tesztek és mindig tudtok újat mutatni. Én már mással nem szeretnék foglalkozni. Úgyhogy az insta seggekre meg a műkörmös kondikirálynőkre, önimádókra nem érek rá és nem vagyok kíváncsi! Felesleges időpazarlás. Az egyedi és különleges az akinek van egyénisége! Részemről ennek van értelme. Mert én sem tartom magam hétköznapinak belsőleg. Külsőleg lehet, hogy az vagyok, de belsőleg állítólag nem! :)
Kicsit változtatni kell a szemléletemen úgy érzem mert nem lesz jó vége a dolgoknak. Minden jó alkalom, alkalom az új kezdetre.Úgyhogy kezdem azzal, hogy magam körül teszek rendet. Nagy elhatározás volt és kezdődött azzal, hogy független lettem és mertem nagyot álmodni. Elindult a saját vállalkozásom 2017-ben. Remélem az új autó lesz a következő lépés a siker felé... :) És remélem lassan megtalálom a valódi boldogságot is.

Na de nézzük akkor a képeket amiket ígértem:









Nincsenek megjegyzések: