2020. május 23., szombat

2020.05.23....

Sziasztok!

Egy sima nyugodt májusi hétvége kezdődött a mai nappal. Délelőtt a temetőben kezdtem a napot. Meg kellett locsolnom mert irtó nagy szárazság van. Ilyenkor amikor oda indulok ki minden alkalommal úgy megyek, hogy teljesen üres fejjel. Kiürítem minden gondolatom ilyenkor és tulajdonképpen jó is így kisétálni. Mindig meglep ahogy odaérek a sírhoz, hogy mennyire nyugodt minden ott. Semmit nem lehet hallani csak a fák lengedezését és a csendet. A megnyugvást. De mi mást is várna az ember ilyenkor? Csak arra tudok gondolni, hogy mennyire hiányzik. Sok minden hiány van az életemben annak ellenére is, hogy nem kell nélkülözni tulajdonképpen. Nem gondoltam, hogy ilyen fiatalon már ezt meg kell tapasztalnom, hogy több olyan személyt is hiányolnom kell aki nélkül nagyon nehéz az élet vagy nem is teljes. Nem gondoltam azt sem, hogy lesz egy lány akit ennyire fogok szeretni és aki ennyire elrabolja a szívem. Nagyon hiányzik Ő is. Egyszerűen darabok hullottak ki az életemből amikor elvesztettem őket. Akkor még fel sem fogtam, de most már tudom! Könnyebb lenne ha itt lennének. Sokat gondolok arra ami már nincs és arra is, hogy mi az oka, hogy már nincs! Sose fogom megbocsájtani magamnak, hogy nem fordítottam kellő figyelmet az együtt töltött időre. Most visszaütött ez is és többször is ugyanabba a hibába estem... Rettentő érzés. De tényleg. Talán azóta büntet engem a sors ennyire. Amióta betöltöttem a 30-at azóta egy meredek lejtő jött. A szele már egy évvel korábban is megcsapott, de nem vettem akkor még komolyan és vak voltam. Egy olyan dolog után futottam ami reménytelen volt és igazából nem nekem való volt. De nem láttam akkor még, hogy rossz úton vagyok. Bárcsak visszahozhatnám azt az időt. Azt a világot ami régen volt. Teljesen másképp lenne. Ha tudnánk a jövőt vajon másképp cselekednénk a jelenben? Ez az örök nagy kérdés! Amire talán sose tudjuk meg a választ, mert sose tudjuk a jövőt. Nagyon sok érdekes kérdés van az életben amire talán egy élet alatt sem kapunk választ. Ezért nem szabad az időt pazarolni. Az idő sokkal nagyobb érték manapság mint a pénz! Az idő dönt rólunk, a sorsunkról, az egészségünkről és a jövőnkről is. Ha van időd akkor vagy igazán gazdag!

Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: