2020. május 21., csütörtök

2020.05.21....

Sziasztok!

Új bejegyzés a mai napra is. Igaz most sajnos nem voltam annyira aktív ebben a hónapban, de ez köszönhető a vírushelyzetnek, annak, hogy beteg voltam és annak, hogy rengeteg egyéb más problémám is volt. Nem csökkentek sajnos a megoldásra váró dolgok, sőt inkább növekedtek. A legproblémásabb kérdés az az autó kérdés még mindig. Hiszen jelenleg ott tartok sajnos, hogy nincs normálisan használható autó a háztartásunkban ami mondjuk ki manapság ultra szopás. Egyszerűen nem tudok üzemelni, dolgozni autó nélkül amikor ennyi teendő van egy nap és ennyi helyre kell elmenni időre, cuccokkal meg minden. És ugye most itt a kérdés az az, hogy mit tegyek? Rengeteget költöttem a kocsimra és tulajdonképpen nem használható rendesen. Sajnálom nagyon mert tulajdonképpen még egy csomó alkatrészem is maradt amit senki nem fog megfizetni. Totál bukó. És persze fogalmam sincs, hogy merre tovább. Nem szeretnék többet erre már költeni. Viszont autó meg kellene, annyi pénzem nincs, hogy egy újat vegyek, így marad a hitel. Nem túl fényes a helyzet. Lenne egy pár utam is az évben vidéki helyekre ahova szintén nem tudok autó nélkül menni. Annyira nehéz ez. Tényleg nem tudom mi tévő legyek. Most érzem meg kicsit a visszaesést a munkában is. Ebben a hónapban nem remekeltem annyira persze nem volt ez sem összességében rossz hónap csak gyenge volt a többihez képest. Nem tudom a június milyen lesz. Remélem ennél jobb. Kis örömök is értek a napokban. Hosszú idő óta újra voltam az Aréna Plázában is és végre tudtam enni a Pizza Hut-ban. Ez azért nagy szó mert már hiányzott az íz, másrészt hónapok óta zárva tartanak a vendéglátó helyek. Most már nekem is hiányzik ez. Nagyon szeretek jót enni, szeretem a jó kiszolgálást és a feelinget. Szívesen ültem be a belvárosban is olyan menő helyekre ahol tudom, hogy elsőosztályú magyar ételeket lehet enni, vagy különleges ízvilággal szembesül az ember. Aztán egy séta a dunakorzón, fagyi a szamos cukrászdában. Egyszóval egy jó kis hétvégi program. Természetesen ha úgy van a Rózsa Fagyi is remélhetőleg újra nyit és újra lehet élvezni a különleges Rózsa fagyikat.
Sok dolog jár a fejemben mostanában. Nagyon hiányoznak dolgok az életemből. Sokszor vagyok magam alatt mert túl nagy a nyomás, de megpróbálom túl élni. Mindig reménykedem majd egyszer hátha... Csak az idő meg megy és úgy érzem nem vagyok előrébb. Pedig valójában igen, csak annyira kicsit a lépések, hogy az ember nem is érzi. Remélem a Bajai út is meglesz, bár még kérdéses, hogy jutok le egyáltalán. Az lenne a legjobb, ha már az új autóval mehetnék. Annyira keményen dolgoztam eddig, hogy minden tökéletes legyen, most már úgy érzem megérdemelném, hogy egyenesbe jöjjön az életem.

Stay Tuned...

Nincsenek megjegyzések: