2020. május 4., hétfő

2020.05.04....



Sziasztok!

Szokásomhoz híven ma is egy különleges Future Garage számot hozok el nektek, ami most inkább a felszabadulásról szól. Vidéken ugyanis mától kinyitottak a teraszok, vendéglátó helyek és éttermek. Hát igen talán ennek a szektornak van manapság eléggé nagy szerepe és népszerűsége mert ugye ki ne szeretné a nyári kerthelyiségek hangulatát, sőt még ha ki is szolgálnak! Én mindig is annak a híve voltam, hogy élményeket vegyek a pénzen. Éljek és ne hülyeségekre és felszínes dolgokra költsek. Ezért is jártam be az országot a 20-as éveimben és vettem rész mindenféle buliban akkoriban. Amikor még volt ennek is kultúrája. Nem volt akkoriban még veszélyes mint most. Ki tudtunk szabadulni és nem kellett félni éjjel sem mikor az ember hazafelé ment. Sose felejtem egy egyik legjobb bulimat a Balatonfüredi Helka clubban. Nem sokkal előtte nyitott a vadonatúj hely, még éppen száradtak a falak a friss festéktől. Akkora buli volt, hogy hajnali 4ig nyomtam. Jók voltak a rezidensek is és a fellépők is. Eléggé oda tették. Dj NRGee, Asha & Max. Szóval elég kemény electroo house est volt ráadásul Bacardi promócióval, azaz szolgálták fel a sexy hosztesz lányok egész éjjel a Bacardi-t. Na hát igen azt mondom akkoriban ez egy nagyon színvonalas buli volt. 2 szinten, galériával, táncos lányokkal és telt házzal. Jó ezekre vissza emlékezni. Kicsit arra is, hogy milyen sikert aratott az akkor debütáló D&G felsőm is. Természetesen nem a török hamisítvány, hanem az eredeti Dolce & Gabbana. Ugye ezt nem is kell mondani :) Akkoriban nagyon tarolt a divatban az Ed Hardy is és hát rengeteg jablanc feketítette be a márkát a piaci szarokkal.

Na de térjünk vissza most ide. Említettem, hogy élményeket szeretek venni. Ilyen számomra a zene is és amikor legális zenét veszek akkor nagyon fontos a minőség és az, hogy élményt, pillanatot teremt. Ezért éri meg. Nem beszélve a tömörítetlen natúr minőségről ami olyan ahogy azt eredetileg megkomponálták. A mai szám is egy különleges felfedezés. Egy igazi chilles utazás és felszabadulás. Amikor felszabadultan térsz vissza oda ahol már jártál, de most újra büszkén érezheted. Amit sose felejtesz, újra át akarod élni és érezni. Ház ez a szám erről szól. Fantasztikus. Kötelező meghallgatni nektek is. Akit még nem fertőzött meg a stílus az ezután biztos meg fogja érezni miről beszélek.

Ma ért egy kis sikerélmény is a sok negatív hangulat mellett. Sikerült újabb elégedett ügyfelet szerezni Baján! Sikeresen le szállítottam ma a rendelt terméket amit nagyon pozitív visszajelzés fogadott. Úgyhogy országszerte ismert leszek. Ilyenkor büszke vagyok ne gondoljátok azt, hogy engem csak negatív dolgok érdekelnek. Tudok örülni dolgoknak, de néha mint már korábban említettem, sok már a rossz és megcsuklok már az úton.

Már szinte a finishben vagyunk, lassan elkezdődik a visszaszámlálás és itt a szülinapom. Nem tudom, hogy a jelenlegi helyzetben ennek örülnöm kéne, vagy sírni, de sajnos az ünneplés idén biztos elmarad. Mindig az jut eszembe ilyenkor, hogy megint mennyivel kevesebb időm van és hogy igazából megint elment az idő és nem tartok előrébb. Sehol sem vagyok megint.

Stay tuned...

Nincsenek megjegyzések: