2020. május 30., szombat

2020.05.30....

Sziasztok!

Újabb bejegyzés és talán azzal kezdeném, hogy milyen jó volt a tegnap estém. Elmentünk beültünk egy nagyon jó helyre este iszogatni. Még sosem voltam itt, de nagyon jó feelingje volt a helynek és hangulatos volt a terasz is ilyen rizslámpákkal, fotelekkel. Peron volt a hely neve. Az állomás mellett van pont és nagyon retróra azaz modern retróra sikerült a hely. Fantasztikus. Sokan is voltak. Úgyhogy érdemes volt lelátogatni. Jól is éreztem magam, nem is emlékszem mikor voltam utoljára így este... Jól sikerült. Társaság is jó volt. Csak az idő lehetett volna jobb és nem ennyire hideg. Május végén fázni kell, hihetetlen. Emlékszem milyen jó volt mikor 2008-ban voltam a Helkában bulizni. Bacardi promóció volt, rengeteg bacardis hosztesz hölgy emelte az est színvonalát és természetesen a rezidensek is egy olyan fantasztikus House estét dobtak össze, hogy életemben nem buliztam akkorát mint akkor. A hely akkoriban még teljesen új volt és a régióban is egyedülálló volt. hajnal 5 körül sikerült hazafelé sétálgatni és emlékszem akkor volt annyira jó igazi nyári idő, hogy azt vártam most is. Dehát inkább kora tavaszi az idő. Basszus hideg van... Most sincs annyira melegem miközben írom ezt a bejegyzést. Asszem utána megyek is a kádba egy forró fürdőt venni. De jobb lenne ha valaki felmelegítene :) Szóval a mai nap is eléggé jól sikerült. Voltunk a levendula labirintusba ismét. Virágzik már rendesen úgyhogy jó kis játék volt. Szeretnék idén a tihanyi levendula fesztiválra is eljönni. Fantasztikus élmény a természettel a kapcsolat. Elég jó aktív kikapcsolódással telt a mai nap is. Voltak jó kajálások is. Minden adott volt, hogy egy más környezetben érezzem magam. Jól alakul ez a kis mini pihenés. Aztán kicsit gyakoroltam kézi váltós autóval is, ugyanis hamarosan új autót fogok venni ami kézi váltós lesz. 12 éve nem vezettem kézi váltós autót. De szerintem hamar vissza fogok rázódni és a vad forgalomban is jól fogok tudni haladni. Azért egy zsír új autóra nagyon oda kell figyelni. Még van 2 teljes napom itt úgyhogy jövök még... Stay Tuned...








Nincsenek megjegyzések: